Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Tee sinä jos se on sinulle niin tärkeää"

Vierailija
07.12.2011 |

vakikommentti lapsilta ja mieheltä, jos yritän saada heidät osallistumaan ihan mihin vaan, kuten mattojen ulos viemiseen, joulukorttien kirjoittamiseen, lanttulaatikon tekemiseen.

Nyt taidan ruveta marttyyriksi ja todeta, että eipä ole sit tärkeetä mullekaan, olkoot!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkaa karsia esim. heidän vaatteiden pesusta, ruuan tekemisestä ja muusta. Ja vastaat kun heillä ei puhdasta päälle pantavaa ole: "Jos sinulle niin tärkeää, niin pese vaatteesi. Minä en ehdi kun teen näitä minulle niin tärkeitä juttuja, tamppaan mattoja ja kirjoitan joulukortteja".

Tuollainen malli on todella huono lapsille! Heidän pitää auttaa kotitöissä eikä vaan sano että se tekee kenelle em. juttu on tärkeä. Jos ovat luupäitä niin vain se esimerkki =heidän matkimisensa auttaa. Anna koko joulun olla, ei kuusta, ei jouluruokia, ei lahjoja, ei mitään. Kerrasta oppivat, takaan sen.

Vierailija
2/2 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyri on se joka tekee jaiken ja sitten jalkeenpain valittaa siita.

Mutta asiaan, Miehesi ja lastesi asenne on aivan p####sta.

Toimi nain:

tee tosiaan vaan sellaiset SINULLE OIKEASTI TARKEAT JUTUT. Eli pese vain omat vaatteesi ja siivoa minimi (etta pysyt itse jarjissasi) Tee pelkastaan SINUN lempiruokiasi (niin jouluna ja nyt muulloinkin). Ala laita joulua (ei kuusta, lahjoja, jouluruokia, mitaan perinteita tms).

Ostat vaan itsellesi esim laatikon lempisuklaatasi/pullon hyvaa viinia tms muuta mista todella nautit. Kaperryt vaikka jouluna lempiruokinesi ja kirjan kanssa peiton alle ..

eikohan nuo nopeasti opi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi