Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on ensimmäine joulu kun kummityttö ja -poika eivät saa meiltä lahjaa enää

Vierailija
28.11.2011 |

Tekohengitys ei onnistu enää. Vanhemmat eivät pidä mitään yhteyttä, eivät vastaa kyläilykutsuihin. Lapsilla ei ole mitään yhteyttä meihin, kun ovat sen verran nuoria. Nyt päätän lopettaan. En osta enää leluja enkä koruja, lähetän vain kortit postin kautta. Olemme olemassa sitten jos lapset tahtovat joskus teineinä tutustua uudelleen.

Ei ole sukulaisuuskaan tae kummiuden onnistumiselle. Pyyhin teidän kummiutenne myös pois omien lastemme elämistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lahjat ole tärkeitä:pärjätään ilman.

Vierailija
2/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäilkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on lapsen yksi kummi kuollut. Ei eläessään käynyt kuin synttäreillä ja kerran jouluna. Veljeni on myös kummi ja asuu samassa kaupungissa ei ole käynyt pariin vuoteen. 2 muuta kummia pitävät sitten yhteyttä muutenkin. Olen miettinyt että veljeni on sen verran nuori vielä ja lapsi on 4v ettei oikein osaa olla näin *pienen* kanssa.. Sanonut että kunhan kasvaa niin vie kalaan ja jalkapalloa pelaamaan..

Vierailija
4/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy väärinymmärryksille on kai se, että kummiudelta odotetaan erilaisia asioita. Toisten mielestä se on paperille kirjoitettvaa muodollisuus, toisille todellinen sitoutuminen lapsen "oheiskasvattajuuteen" ja vaikka varakotina oloon.

Itse otimme kummiuden niin tärkeänä, että lapset olisivat aina tervetulleita yöhoitoon tai muuhun avuntarpeeseeseen.. Voisimme todellakin kuunnella, kun teiniä ketuttaa omien vanhempien touhut. Voisimme todellakin tehdä ne suuret tavarahankinnat välillä, joihin vanhempien rahatilanne ei riitä.

Mutta välittäminen ja lahjominen mene mahdottomaksi, kun vanhempien välinen yhteys katkeaa. Olen siitä niin pahoillani, että olen suorastaan vihainen. Miten he voivat olla niin välinpitämättömiä? Sovimme kummiudesta molemmin puolin! Omat lapsemme ovat menettäneet kumminsa, heidän lapsiaan emme saakaan koskaan rakastaa lähellämme.

Mulla on paha mieli ihan oikeasti ja uhoilen siksi.

ap

Vierailija
5/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saatavilla aina ja ikuisesti, varaäitinä koko kummilapsen iän, kunnes sitten teini-iässä kummitäti hylätään eikä muisteta muuten kuin lahjoja toivoessa...

Vierailija
6/6 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silloin toimi alkeellisinkaan sosiaalisuuden taju. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan