Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olisiko uusperheen äitiä paikalla

Vierailija
07.12.2011 |

vertaistukea kaipaan

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä lapsia ja mun lapsia ei ole, joten teknisesti lienen "uusperheen äitipuoli". Meillä asuu mieheni 17v lapsi ja toinen on jo muuttanut opiskelemaan omilleen. Kerro vaan mihin tarttet tukea?

Vierailija
2/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyykö ex kurjasti? Siihen ei oikein voi vaikuttaa muuten kuin nousemalla huonon käytöksen yläpuolelle.

Elatusmaksuriitoja? Ne on syvältä.. Harva etäisä pystyy ajattelemaan, että lapsen hoitaminen ja kasvatus maksaa, ja toisaalta on yh-äitejä jotka mielellään näyttävät mihin muualle sitä rahaa voi laittaa, jos ei lapseen...

Käyttäytyykö lapsi kurjasti sua kohtaan? Lapsen vanhempien kuuluu antaa peruskasvatus, etkä kuitenkaan voi miellyttää kaikkia. Aika auttaa.

Jotain muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, tuntuu vaan siltä, etten enää jaksa. Tässä on ollut niin tuhannen vastoinkäymistä meillä. Miestäni rakastan lujasti, mutta riittääkö rakkauskaan kaikkeen.

Miehelläni huolia lapsistaan, jotka elävät exällään varsin kummallisissa oloissa. riitaa myös. Henkisesti mieheni on aivan loppu. Kesällä oli niin rikki, että näkyi kiukutteluna minun lapsia kohtaan. tätä nyt paikkaillut ja pyydellyt anteeksikin.

Mieheni pienin lapsi (tokaluokkailainen) asuu meillä. Hänellä on ollut käytösongelmia ym. Nyt asiat luistaa, mutta helvetillisen duunin se on vaatinut myös minulta.

Minun lapsilla on kaikki ok. Minulla ja heidän isällään ei riitoja ole ollut. Asuvat vuoroviikoin meillä ja täytyy sanoa, että nämä viikot kun he ovat poissa, meinaa alakulo murhata mieleni. Ikävä on niin valtaisa. tottuuko tähän ikinä???

Tällähetkellä olen niin loppu, että mietin itseni tappamista.

Vierailija
4/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ongelmasi johdu pelkästään uusperheydestä vaan sinun omasta avioerostasi ja lasten huoltajuuden jakamisesta. Oletko käsitellyt avioerosi kunnolla ennen uusperheeseen muuttamista? Joskus olisi parempi elää riittävän pitkään yksinään lasten kanssa ensin.

Vierailija
5/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on mies, jota rakastat kovasti, hänen lapsensa alkaa pärjäämään ja omat lapsesi saavat olla sekä isänsä kanssa että teidän perheessä, asiathan ovat oikeasti hyvin...

Vierailija
6/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei ongelmasi johdu pelkästään uusperheydestä vaan sinun omasta avioerostasi ja lasten huoltajuuden jakamisesta. Oletko käsitellyt avioerosi kunnolla ennen uusperheeseen muuttamista? Joskus olisi parempi elää riittävän pitkään yksinään lasten kanssa ensin.

Mistä näin päättelet? Voi ollakin, koska väliin olen miettinyt olisko sittenkin pitännyt jatkaa lasten isän kanssa, vaikka rakkautta ei ollut. elimme kuin sisarukset keskenämme. Mutta olisipa ollut rauhaisaa ja saaanut nähdä lapsia jokapäivä.

Vierailija
7/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on mies, jota rakastat kovasti, hänen lapsensa alkaa pärjäämään ja omat lapsesi saavat olla sekä isänsä kanssa että teidän perheessä, asiathan ovat oikeasti hyvin...

Kiitos sinulle. niinhän ne ovatkin. Arvaa haluaisinko olla onnellinen siihen mitä on? Kiitos kauniista sanoistasi

Vierailija
8/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä:

"Asuvat vuoroviikoin meillä ja täytyy sanoa, että nämä viikot kun he ovat poissa, meinaa alakulo murhata mieleni. Ikävä on niin valtaisa. tottuuko tähän ikinä???

Tällähetkellä olen niin loppu, että mietin itseni tappamista."

Mistä näin päättelet? Voi ollakin, koska väliin olen miettinyt olisko sittenkin pitännyt jatkaa lasten isän kanssa, vaikka rakkautta ei ollut. elimme kuin sisarukset keskenämme. Mutta olisipa ollut rauhaisaa ja saaanut nähdä lapsia jokapäivä.

Vierailija
9/9 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähetkellä olen niin loppu, että mietin itseni tappamista.

Muuta en nyt voi sanoa uusperheen äitinä, kuin että aika parantaa ja ajankanssa helpottaa. Se, että kaikilla, niin lapsilla kuin aikuisillakin, on omat historiat tuo haastetta. Luovuttaminen ei ole ratkaisu jos parisuhde toimii. Keskustelemalla ja toisita tukemalla saa itsekin tukea. Nyt voi tuntua siltä, että et jaksa tukea puolisoa ja hänen ja omia lapsia.

Voimia sinulle. Tilanne varmasti helpottaa, onhan se helpottanutkin, kun yhden lapsen tilanne on parantunut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi