Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun as-mies ei osaa ennakoida mitään vaaratilanteita, pelottaa usein jättää hänet lapsen kanssa

Vierailija
06.12.2011 |

Varmistelen ja varmistelen, mutta silti usein kun tulen paikalle, meinaa silmät pudota päästä kun taapero tekee jotain ihan käsittämätöntä ja isänsä vaan hymistelee vieressä. Toisaalta usein kieltää jotain ihan turhaa, kun ei ole mitään käryä selvästi siitä, mikä on vaarallista ja mikä ei.

Tuli mieleen tuosta kamalasta rullaportaissa tapahtuneesta onnettomuudesta, missä lapseen on sattunut tosi paljon. En usko että miehelleni tulisi mieleenkään että lapsen ei saa antaa leikkiä rullaportaissa, koska siitä ei ole koskaan ollut puhetta. Täytyy muistaa ottaa tämäkin puheeksi. Olen ihan hermoraunio, kun kaikki asiat täytyy erikseen sanoa sille. On hyvä ja rakastava isä, mutta mun pää hajoaa tähän poliisin rooliin. Miten te muut selviätte, joilla on tällaista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v. pärjää jo melkein yksinkin.

En jättäisi lapsia isälle, jonka kanssa lapsi ei ole turvassa.

Meillä vauvan käsi murtui, kun isä jätti lapset keskenään.

Meillä ihan tavallinen hyvä isä, mutta oli niin tyhmä, kuin ei ymmärtänyt ettei vauvaa saa jättää isoveljen kanssa keskenään.

No vauvan murtumasta tehdään aina lastensuojeluilmoitus.

Tuosta aikaa nyt 8v. ja en ole unohtanut asiaa vieläkään.

Vierailija
2/2 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kysyn miten se liittyy asiaan? munkin terve mieheni on huono ennakoimaan, aina jännitän kun lähtee ulos niiden kanssa (ehkä kerran viikossa tai korkeintaan kahdesti). isompaa ei ole vielä sattunut (muksut 2 ja 4). mut ajattelen että se on miehinen piirre eli geeneissä eikä aspergerissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi