Olenko ainoa vai onko muidenkin mielestä esim. 10 euroa bodysta liikaa?
Kaupassa nähtyä:
tummanpunainen body kokoa 74 hinta: 9,99 e
yöpuku kokoa 104 hinta: 19,99
sukkahousut kokoa 110 hinta 14,95e
pitkähihainen paita, kukkakuvio kokoa 98 hinta 14,99e
sukkapari kokoa 27 hinta 4,95e
OLENKOHAN AINOA JONKA MIELESTÄ HINNAT ON MAHDOTTOMAN KORKEAT?
KYSEESSÄ ON TAVALLISET PERUSVAATTEET!
EI KULTAA EIKÄ TIMANTTEJA! EI ERIKOISMERKKEJÄ!
USKOMATONTA.
Kommentit (10)
Kuten 2, vauvan ja pienen lapsen vaatteet hommaan kirpparilta. Bodynkin käyttöikä on niin mahdottoman pieni. Eikä vauvalla ole niin väliksi muutenkaan mitä päällä on, kunhan on puhdas ja säähän sopiva.
Ostan jonkun kympin bodyn vain jos se on joku erikoishieno tai on tarve johonkin juhlavaatteeseen tms. Muuten en noita hintoja maksa. Onneksi saamme ulkomailta lastenvaatteita murto-osalla Suomen hinnoista ja käytän paljon kirppareita ja huutista.
Kyseessä ei ehkä ole erikoismerkit mutta huomaa AP yksi seikka.VAATTEET OVAT UUSIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uusi maksaa aina enemmän kuin käytetty.Jos haluat perusvaatteita halvemmalla niin mene kirpparille äläkä ruikuta täällä.
T:eräs mamma joka ei käytetystä maksa isompaa hintaa mutta uudesta kyllä
Voin ostaakin vaikka 19,95 maksavan yöpuvun lahjaksi jollekin, mutta että joka lapselle kolme sellaista yöpukua noin vain... Ei onnistu!
Lahjaksi tai juhliin 10 e body on ok jos se on erikoisen nätti! Mutta arkibodyksi? Ei tuolla hinnalla! Minusta on hyvä, että on vaihtovaatetta. Mutta ei noilla hinnoilla voi ostaa kaikkea uutena!
Käytänkin kirppistä ja esikoiselta nuoremmille-periaatetta.
t. ap
en kyllä ostaisi noilla hinnoilla! Tai no toi body voisi vielä ehkä jotenkin menetellä jos olisi todella ihana.
mutta sitten kauhistellaan kun vaatteita tehdään hikipajoissa lapsityövoimalla kaukoidässä eikä Suomessa
Mikään ei saa maksaa mitään mutta sitten kauhistellaan kun vaatteita tehdään hikipajoissa lapsityövoimalla kaukoidässä eikä Suomessa
Olen itse köyhä, mutten ihmettele hintoja.
Suomessa on todella kalliita lastenvaatteita ja ikävä kyllä samoissa pajoissa niitä tehdään kuin vaikka Englannista ostetut, joissa hintaa ehkä kolmannes jos sitäkään. Esim. body on mun mielestä sellainen perus käyttövaate, joita tarvitsee paljon, mutta Suomessa ei edes tunneta mitään bodypaketteja. Ostin juuri Englannista 7 bodyn setin 5 punnalla! En usko, että ylihinnoitellut Bangladeshissa valmistetut bodyt Suomesta ostettuna ovat yhtään sen eettisempiä kuin muutkaan. Jooo, me & I takaa eettisyyden "eurooppalaisin" standardein, kun valmistusmaa on Turkki ;) (tuo ihmisoikeuksien mekka).
Mikään ei saa maksaa mitään mutta sitten kauhistellaan kun vaatteita tehdään hikipajoissa lapsityövoimalla kaukoidässä eikä Suomessa
Olen itse köyhä, mutten ihmettele hintoja.
Siksi vauvan vaatteet ostettu lähinnä kirpparilta, todella hyväkuntoisetkin saa usein eurolla. Satunnaisesti ostettu uusia esim kun on alennuskuponkeja tupsahdellut postiluukusta.