Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja meni näyttämään asuntoa uudelle vuokralaiselle ilmoittamatta mitään!

Vierailija
09.11.2005 |

Mulle tapahtui muutama vuosi sitten niin, että olin irtisanonut juuri vuokra-asunnon, joka oli yksityiseltä vuokralla. Vuokranantaja soitti ja kertoi, että oli laittanut asunnosta ilmoituksen lehteen. Sanoin vaan, että ok, ilmoita sitten kun joku on tulossa katsomaan.

Samana päivänä tullessani kaupasta pelästyin aika lailla, sillä vuokranantaja oli tullut omilla avaimilla näyttämään asuntoa mahdolliselle uudelle vuokralaiselle!!! Valehtelematta asunto ei ollut koskaan ollut niin sotkuinen koko asumiseni aikana kun se oli silloin. Voi että kun hävetti!

En edes tajunnut silloin sanoa asiasta mitään vuokranantajalle, oli niin nöyryytetty ja vihainen olo. Mua itkettikin tää asia, vaikken kovin helposti itke. Sanoin vaan nolona, että olisin toki siivonnut jos olisin tiennyt, että joku on tulossa.

Tästä on jo muutama vuosi aikaa, mutta vieläkin asia tulee joskus mieleen. Nyt vaan harmittaa, etten ottanut koko asiaa silloin esille. Olin vain tyytyväinen kun pääsin asunnosta äkkiä pois.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi