Geishapallot - muutama kysymys
Ostin lauantaina elämäni ensimmäisen geishapallot. Kuulia en vielä "uskaltanut", vaan sellaiset vähän isommat, silikonipintaiset. Myyjä niitä suositteli kun en ole ennen käyttänyt mitään.
En vaan ymmärtänyt myyjältä kysellä sen kummempia käyttöohjeita. Eli, ne pallot siis työnnetään sisään ja annetaan vaan olla siellä, vai? Kuinka kauan niitä kannattaa pitää kerralla? Pitääkö jotain muuta ottaa huomioon? Kaikki vinkit ovat tervetulleita! :)
Vähän tekisi mieli ostaa sellaiset kunnon kuulat, pienet ja painavat, ja testata pysyvätkö sisällä... Mutta ehkä vähän myöhemmin sitten. Treenaillaan nyt näillä ensin.
Kommentit (57)
Löysä pillu on paras... voi nussia vaikka kuinka kauan kun se ei tunnu miltään.
*Ei kiireisille*
Aika huvittava ajatus, että naiset pyörittävät palloja sisällään kaupungilla ja töissä.
terveydenhoitaja kirjoitti:
Kuulkaas nyt, tyttöset. Tähän asiaan ei palloja tarvita. Saman asian ajaa kiristely säännöllisesti missä vain. Sen oppi kokeilemalla. Kun kiristää lihaksia oikein, sen tuntee kyllä, että on oikea paikka.
Pallot lienee mainosmiesten keksintöä. Auttaa varmasti nekin, mutta maksaakin.
Neuvolassa kannattaa raskauden aikana ottaa asia puheeksi, jos työntekijä ei sitä tee.
Itseäni kiinnostaa, että minkä lisäarvon nää kuulat antaa. Eikö pelkkä jumppaaminen auta. Olen käyttänyt isoja kuulia, jotka ovat narulla kiinni toisissaan ja olen käyttänyt pieniä kuulia ( 2kpl), jotka eivät olleet toisissaan kiinni. Molemmat pysyvät hienosti paikoillaan. Olen myös vuosikausia jumpannut ja kiristellyt lihaksiani. Kärsin virtsankarkailusta edelleen. Mulle on tehty kaksi sektiota.
Jos saat puristettua niin kovaa, että mieheltä muljahtaa silmät ympäri hyvästä tunteesta niin olet tehnyt kaiken oikein ja homma kunnossa - et tarvitse kuulia. Siltä osin.
Vierailija kirjoitti:
terveydenhoitaja kirjoitti:
Kuulkaas nyt, tyttöset. Tähän asiaan ei palloja tarvita. Saman asian ajaa kiristely säännöllisesti missä vain. Sen oppi kokeilemalla. Kun kiristää lihaksia oikein, sen tuntee kyllä, että on oikea paikka.
Pallot lienee mainosmiesten keksintöä. Auttaa varmasti nekin, mutta maksaakin.
Neuvolassa kannattaa raskauden aikana ottaa asia puheeksi, jos työntekijä ei sitä tee.
Itseäni kiinnostaa, että minkä lisäarvon nää kuulat antaa. Eikö pelkkä jumppaaminen auta. Olen käyttänyt isoja kuulia, jotka ovat narulla kiinni toisissaan ja olen käyttänyt pieniä kuulia ( 2kpl), jotka eivät olleet toisissaan kiinni. Molemmat pysyvät hienosti paikoillaan. Olen myös vuosikausia jumpannut ja kiristellyt lihaksiani. Kärsin virtsankarkailusta edelleen. Mulle on tehty kaksi sektiota.
Pienet ja painavahkot on tehokkaimmat.
Miulla oli ennen tosi löysä tavara eikä mieskään siitä enään innostunut, MUTTA nyt kun olen treenaillut 3 kk aktiivisesti keishapalloilla niin pimppi on huomattavasti kireempi ja mieskin on osoittanut innostumisen merkkejä. Jee!
Vierailija kirjoitti:
Miulla oli ennen tosi löysä tavara eikä mieskään siitä enään innostunut, MUTTA nyt kun olen treenaillut 3 kk aktiivisesti keishapalloilla niin pimppi on huomattavasti kireempi ja mieskin on osoittanut innostumisen merkkejä. Jee!
Sama vika, olen luonnostaan löysä enkä ole edes synnyttänyt. Pallojumppa on auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika, olen luonnostaan löysä enkä ole edes synnyttänyt. Pallojumppa on auttanut.
Kuinka usein oot jumppaillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein oot jumppaillut?
Melki joka päivä koska se on niin mukavaa.
Voiko geishapallot ostaa joululahjaksi vai meneekö tunteisiin?
En oikein ymmärrä, miten ne pallot kehittävät lihaksia? Onko pointtina se, että lihaksia täytyy jännittää samalla, kun niitä pitää siellä? Entäs jos ne pienetkin kuulat pysyvät sisällä itsestään? Pitäisikö sitten vain puristella emätintä? Sehän onnistuu ilman kuuliakin... Vai pitääkö niitä kuulien kanssa tehdä jotain "temppuja"?
Vierailija kirjoitti:
Voiko geishapallot ostaa joululahjaksi vai meneekö tunteisiin?
Menee tunteisiin, jos niitä ei ole erikseen toivottu.
Hei, olipa hauska tiulla tälle sivustolle lukemaan geishapalloista. Olen nyt yko 64-vuotias ja itse tutustuin geishakuuliin ihan toisenlaisessa tarkoituksessa joskus 70-80-luvulla. Eli juu aika kausn sitten. Silloin niitä käytettiin molemmille, sekä miejille että naisille yhdynnän aiksna. Ja kuulat olivat yhdessä jonossa 4-5 kuulaa narussa . Yhdynnän aikana kumppani pikkuhiljaa työnsi kuulat peräaukkoon ja partnerin saadessa orgasmin vetäisi kuulat ulos. Tajuhan siinä meinasi lähteä.
Mutta enpä tiennyt että vatsanpohjalihaksien treenamiseen, no täysin järkeenkäypää. Itse olen lihakset treenannut lähinnä usein kun istun. Bussissa, sohvalla yms. Jo lähes 50 vuotta.😁❤️😂
Onko kukaan kokeillut niitä semmosia lasisia geishakuulia?
No kertokaa nyt joku miten noita pieniä kuulia ihan oikeasti pitäisi käyttää, minulla on sellaiset mutta laitan ne sisään ja pysyvät siellä. Pitääkö minun liikutella niitä?
Toi treeni auttaa muuten vanhuuden päiviä ajatellen... ehkäisee virtsankarkailua, joka on naisilla hyvin iso ogelma kun ikää tulee.