Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rv 34 ja 17 kiloa jo tullu!

Vierailija
05.12.2011 |

Onno muita, joilla tullut raskauden aikana _paljon_ kiloja? Ekassa raskaudessani tuli kaiken kaikkiaan 21kg ja sain kaiken pois. Nyt toisessa jo 17kg rv 34 , en halua tietää kuinka paljon tulee kaiken kaikkiaan tästä! Huonoa tässä on se, että en saa liikkua ( lenkkeillä yms) ennenaikaisten supistuksien takia joten sekin jo varmasti vaikuttaa hieman.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse kävelin joka päivä väh 6 km lenkkejä, en syönyt karkkia tai muita herkkuja kuin 1krt/vko niin ihan kivasti tällekin mammalle ropisi kiloja 20+. Jättää vaan mässäilyn pois. :)

Vierailija
2/6 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli 18 kg ja en myöskään voinut paljoa liikkua ennenaikasten supistelujen takia.Vauva nyt 6kk ja kaikki kilot karisseet pois ihan kävelemällä.Pientä vatsalöllyä vielä jäljellä,mutta eiköhän nekin karise kesäksi pois,kun treenaan vaan kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilussa puolessa vuodessa lähtivät, imettämällä + vaunulenkeillä. Älä murehdi :)

Vierailija
4/6 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiloja tullut 12 :(. Enimmillään oli 13.5 kiloa, mutta jätin herkut, vaalean leivän, riisin, pastan ja kaikki sokeroidut tuotteet niin alkoi paino vähän laskemaan. Oon tyytyväinen jos nousee enää max 2 kg.

Jos vielä raskaudun aloitan hyväkarppaamisen heti, niin ettei toista kertaa tarvii tämmöistä kilomäärää kerryttää...

Vierailija
5/6 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu ajasta ennen raskauttakin.

Eräs ystäväni laihdutti 30kg ennen raskautumista. Kaikki tuli raskausaikana takaisin ja vähän päälle vaikka seurasi syömisiä.

Minulle ei taas raskausaikana kerry kiloja vaikka muuten lihon helposti. Nyt rv 36+1 ja kilon verran olen laihtunut.

Vierailija
6/6 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voinu muuta kun todeta, että "mistä näitä kiloja oikein tulee".

Ekan raskauden jälkeen olin sit jälkitarkastuksessa ihan ihmisen mitoissa taas, ja äippäloman aikana kun poikkesin työterveyshuollossa, lekuri sanoi, että oletpa hoikka, kun monille jää raskauskiloja 8)

Tokan raskauden jälkeen kilot eivät ihan niin nopeaan lähteneet, mutta kutakuinkin olivat pois, kun kuopus täytti vuoden. Just käytiin neuvolassa, niin ainakin neuvolantäti jossain lauseessa sanoi, että "sinä kun olet ihan normaalipainoinen niin...". Tais johonkin ruokailutottumuksiin liittyä se juttu. Mutta pointtina siis se, että joillekin niitä kiloja pukkaa, toisille ei.

Onneksi ne mulla myös lähtee...