G: Kenen julkkiksen kanssa keskustelit viimeksi?
Vastaan itsekin: Sen Hunks-Eskon.
Kommentit (26)
Poikani treenaajan, joka ollut lajissaan MM-voittaja (ei suomalainen).
Vain nimeä kysyttiin, joku voi olla vaikka kaupassa rahastaa Tarja Halosta, niin silloin vastataan "Tarja Halonen".
Poikani treenaajan, joka ollut lajissaan MM-voittaja (ei suomalainen).
Vain nimeä kysyttiin, joku voi olla vaikka kaupassa rahastaa Tarja Halosta, niin silloin vastataan "Tarja Halonen".
että nimeä en kerro, mutta paneskelin viime yönä erään kuuluisan bändin kitaristin kanssa.. tai että mieheni, joka on äärimmäisen tunnettu NHL-kiekkoilija.
Lähdenpä tästä keskustelemaan erään yhdysvaltain presidentin kanssa, joka on mieheni. Nimeä en voi sanoa.
Myin Seppo Rädylle kahvin. Emme kyllä varsinaisesti keskustelleet.
Maksoiko Seppo isolla setelillä?
Hitto että se oli namu!!! Olin töissä koko loppu illan aivan sekasin.. :D
En viitsi sanoa, kun tämä x oli aika kaatokännissä kuten myös minä ;-)
Peter Franzenin. Hitto että se oli namu!!! Olin töissä koko loppu illan aivan sekasin.. :D
M.A. Numminen on käyny sen jälkeen, se on meillä vakkariasiakas
Lähdenpä tästä keskustelemaan erään yhdysvaltain presidentin kanssa, joka on mieheni. Nimeä en voi sanoa.
En viitsi minäkään mainita nimeä etten tule tunnistetuksi. Sen verran voin sanoa, että hän on nainen.
No en ajatellut että oma mies lasketaan, kun ei sitä tule koskaan ite julkkiksena ajateltua. Ei se kotona kokkaileva ukkeli kuitenkaan vaikuta yhtään niin julkkikselta ku miltä ehkä näyttää lavalla. :D
En mää kavereitanikaan laske julkkiksiksi vaikka niistä käytetään nimitystä "teini-idoleita". :DD Vain _oikeet_ julkkikset lasketaan!
Eli pitäydyn Väyrysen Paavossa.
Ei kyllä mitenkään keskusteltu kun kiitokset ja moikat vaihdettiin :)
Myin Seppo Rädylle kahvin. Emme kyllä varsinaisesti keskustelleet.