Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haistattelen terapeuteille ja psykiatrieille julkisella, nyt kun olen pysyvällä eläkkeellä!

Vierailija
05.12.2011 |

Haukun terapeutit köyhiksi, läskeiksi tyylittömiksi, rumiksi, idiooteiksi ja paskasakiksi samalla kun istun Lacosten neule päälläni kalliilta partavedeltä tuoksuen ja hiukset geelillä viimeisen päälle stailattuna.

Psykiatrit haukun julkisella epäpäteviksi, koska olen heitä paljon fiksumpi.

Minulla ei ole mitään hoitovelvoitetta, nyt kun en ole pakkohoidossa, vaan minulla on OIKEUS halutessani katkaista hoitosuhde koko psykiatriseen poliklinikkaan.

Tällöin heillä on VELVOLLISUUS luovuttaa minulle kirjallisena koko hoitohistoriani ja dokumentit epikriiseineen paperilla ilmaiseksi, vaikka niitä olisi 10 000 sivua.

Tästä olen tietoinen.

Halutessani voin mennä yksityiselle.

En tunne ketään niin köyhää ja tyhmää, joka käyttäisi julkisia MTT-palveluja, jotka ovat täysin potaskaa tasoltaan.

Jos he eivät tee niinkuin sanon, kantelen heistä Valviraan ja potilasasiamiehelle ja eduskunnan oikeusasiamiehelle.

Kaikki ystäväni käyvät yksityisellä terapiassa ja psykiatrilla ilman kela-korvausta.

Valehtelin kaikki testitulokset, että pääsisin pysyvälle työkyvyttömyyseläkkeelle.

Minussa ei ole yhtään mitään vikaa.

Nim. takuueläke ja pääomatulot juoksevat ja isot miljoonaperinnöt odottavat :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens jouluna pysyvällä eläkkeellä. PM

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla