Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras KOTIMAINEN KESTOVAIPPA???

09.11.2005 |

Nyt on tullu n. puolen vuoden sisällä TOSI paljon uusia kotimaisia kestovaippamerkkejä. Mitkä/kenen kestot on sun mielestä parhaita??

Suosisin mielellään suomalaista, mutta runsauden pulan keskellä en oikeen tiedä mitä vaippoja haalis... =) Ja kun vielä ei sitä omaa sinappikonetta ole, niin muiden kokemukset on ensiarvosen tärkeitä! =0)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igut on ollu IHAN ykkösiä ja nyt odottaa narulla käyttöönottopesun jäljiltä Cuddlebunsit.......... KÄÄKS kuivuisivat jo

Tirsokkaat olen nähnyt elävänä ja ne oli NIIN hyvän näköset

eipä noissa nyt OIKEASTI niin hirveästi ole eroja kun kaikki kuitenkin toimivat tarkoituksessaan

Ei autA MUU KUIN LAITTAA NAPPI NAPSUMAAN JA TILAUSTA MENEMÄÄN, TILAA VAIKKA YKSI JOKAISTA.

On muuten kauhean mukava, että joku muukin haluaa suosia kotimaista

Kaikki suomalaiset vaipantekijät ja vaipat löytyy täältä: http://www.kestovaippainfo.fi/tietokannat/

Vierailija
2/16 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkea ei ole tullut kokeiltua.

Mutta olen ollut tyytyväinen

-Hilivinksis oma-vaippoihin. Niitä on montaa eri versiota. Ainoastaan AIO ei toimi meillä.

-CherryPerry taskuvaippa on kans tosi hyvä. Näitä voisin ostaa lisääkin, on vasta kaksi.

Mäkin olen pyrkinyt suosimaan suomalaisia, muutama ulkomaan elävä taskuvaippaa löytyy kaapista ja nekin voisi myydä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita Iguja mä kävin eilen netissä kuolaamassa... niissä on ihanan paljon eri kuosi vaihtoehtoja!

Pitääkin nyt heti mennä sinne kestovaippainfon sivuille kattoo muita suom. valmistajia...

Kiitos vinkeistä!

Vierailija
4/16 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole niin mahdottoman monenlaisista vaipoista vielä kokemusta, mutta mun mielestä Oiva menee kirkkaasti ohi ainakin Igu*taskusta. Ihanan ohut, sisäpuoli pehmeää fleeceä, keltakukka-kuosi on tosi söpö...

Vierailija
5/16 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kovinkaan montaa merkkiä ei meilläkään ole kokeiltu. Igut kuitenkin voittaa istuvuudessaan kirkkaasti. Poika on pitkäselkäinen ja hoikka. Vaipat tahtovat jäädä pieneksi korkeussuunnassa.

Vierailija
6/16 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kokeiltu on Cherry-Berryn taskuvaippa, joka on yhtä hyvä vaihtoehto Fuzzeille, parempi Happy Heiniesille,

Ronjan fleecekuoret on yhtä hyvät kuin Totsbot´sin fleecekuoret, plussana hauska Mikki-kuosi,

Ronjan hamppuimuille en ole löytänyt vertaa, ne ovat ihan ykköset! Mainio hinta-laatusuhde ja juuri oikea koko!

Plussaa kaikille näille vielä hieman edullisimmista hinnoista, kuin vastineensa. Suosin mielelläni kotimaisia vaipantekijöitä, kunhan vaan toimitukset olisi luotettavia ja nopeita. Minua lisäksi häiritsee joidenkin vaippojen liian räikeät kuosit, tuo Ronjan Mikkivaippa on meidän ainoa poikkeus, jonka olen kelpuuttanut, muuten suosin yksivärisiä, raikkaita värejä ja valkoista.

Vierailija
7/16 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on mua mietityttäny. Nyt kun kävin surffailemassa ja kattelemassa, niin aika monessa saatto olla, että kauppa on kiinni millon mistäkin syystä... et jos jotain vaippaa haluis, ni ei välttämättä olis edes mahdollista saada. Ainakaan just sillon ja sit ei tiedä, että koska taas vois saada. =S

Vierailija
8/16 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin kokemus kotimaisesta nettikaupasta oli sellainen, että tilasin erään tuotteen, maksoin heti, kun tilausvahvistus tuli automaatilla samantien. No, kului yli viikko, kun tuli myyjältä sähköpostiviesti, että haluamani väri on lopussa. Vastasin samantien, että otan toisen värin, jota hän ilmoitti olevan varastossa. Taas odoteltiin, vastaus ok, tuli myyjältä parissa päivässä, mutta kesti taas yli viikon ennen kuin myyjän automaatista tuli viesti, että lähetys oli lähtenyt meille. Kyse ei ollut myyjän itse valmistamasta tuotteesta. Mielestäni vähän kohtuuttoman hidasta.

Olisiko hyvä laittaa erikseen tänne palstalle ketjua kokemuksista eri myyjistä?

Vierailija
9/16 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vILLAHOUSUT (KOKO 60CM) ON KÄYNEET ENSIMMÄISET PUOLI VUOTTA IHAN MAINIOSTI. sISÄLLÄ OLEN KÄYTTÄNYT HARSOJA JA LISÄIMUNA ITSETEHTYJÄ FROTEEPYYHKEEN PALASIA... sIIS IHAN (oho, oli näppäimistön CAPS LOCK päällä...) näinkin pienellä pärjää. Nyt olen suunnittelemassa hahtuvavillahousujen kutomista villisten innoittamana.

Vierailija
10/16 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti niiden kannalla!

Vierailija
11/16 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...noi tirsokkaan hahtuvavillikset!!!! =0) Ei hitsi. Aivan ihanan värisiä... ja ihan huippu toi häntä. :0)

Nyt ku mä koitan pähkäillä, että mitähän noista kaikista ihanista vaippavaihtoehdoista tilais, ni vaikka tilaisin vaan yhet jokaista ni mun koko palkka menis niihin.. =) heh. ei nyt ihan mutta melkeen... =) on NIIIIIN paljon kaikkia ihania.

Kiitos tosi paljon kaikille jotka on laittanu omia vinkkejä ja mielipiteitä!!!

Vierailija
12/16 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eko-setin ja vekkulin kuoret ja harsot origamilla,,,Lisänä itsetehtyjä flanelli lisäimuja ja tsi-sisävaippoja,,,Kaikkia tilanteen mukaan,,,Kaikki olen ostanut käytettyinä tai tehnyt itse,,Vekkulit mainioita, kun ei vaadi juuri koskaan pesua, ja kuivuvat heti.

Eko-seteissä hyvää, kun kestää 85 asteen pesun,

Mulla kriteerinä oli kotimaisuus ja tarkoituksella ostin käytettyinä kaiken,Itse väsätyt onkin tehty vanhoista matskuista, pyyhkeistä tms.

Onko muita, jotka k' äyttää samoja?

Vierailija
13/16 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä kannattaa tilata heti koska se lopetta. Yhtä ihanat kuosit kun igulla, mutta imevämpi vaippa, Istuvuus hyvä molemmissa. Vekkulin kuoret on ihanan ohkaset vastasyntyneellä ja ruskovillan pitkälahkeiset villahousut on parhaat kuoret mitä meillä on. Formamman hahtuvat on kyllä kanssa hyvät.

Vierailija
14/16 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisivuotta kestoilleena (koko ajan kolmella pojalla =)) sanoisin että pienenä (alle 6kk) Ruskovillaiset harsot ja villahousut on ehdoton ykkönen, liikkumisen lisäännyttyä Igu*Lee sisävaippa ja hahtuvat on paras. Myös yöllä. Lisäksi Igulla on tosi hyvä palvelu =) ja Ruskovilloja saa ilman nettiä aika monesta paikkaa.

Vierailija
15/16 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuvat meille kuin valettu! Ja CuddleBunsit on aivan ihania myös.

Vierailija
16/16 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsokkaille, Iguille/Cuddlebunsseille ja Ronjille. Meillä näitä paljon käytössä ja päällä Ruskovillan villikset tai Tirsokkaan hahtuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän