Meillä pukkaa jonkun nokialaiseen viestiä ;)
Siis pari kertaa on nyt illalla tullut se tekstiviestiääni, äsken juuri viimeksi.
Kenenkään lapsen kaverinkaan kännykän ei pitäisi olla hukassa? Ei ketään ainakaan kysellyt perään.
Ja mulla + lapsella samsungin kännykät.
Taitaa täytyä kuitenkin kohnata tuo lastenhuone huomenna. Ihme kun ei ole kukaan soittanut siihen?
Kommentit (18)
Ei ole siis kumpikaan meidän talouden puhelimista ainakaan, samsungissa erilainen tekstiviestiääni.
yöpöydän laatikkoon unohtunut nokialainen joka oli mun käsittääkseni rikki. On lojunut siellä ainakin 3kk ihan hiljaisena =)
Nyt se ei enää herättele, väänsin simpukkamallista näyttöpuolen kokonaan irti.
Onnekis herätti vasta 8.30, harvoin saan aamuisin nukkua
Av-mammojen reagointeja:
1) seuraa tilannetta mielenkiinnolla - esim. minä
2) antaa antamaan neuvoja (tässä ???)
3) rupeaa tekemään mielenterveysdiagnooseja sinusta tuossa tilanteessa - sinulla on harhoja, olet hirveän sairas, mene hoitoon, onko lääkkeet jääneet ottamatta, ota lääkkeet yms.
Minkä luulet olevan tavallisin reaktio tähän aloitukseesi? Minkä reaktion itse toivoisit?
Lisäksi voin käyttää puhelimessa olevia musiikkikappaleita ja ostaa uusia. Voisin kuvitella että Samsungin puhelimessa on samat mahdollisuudet.
Lisäksi voin käyttää puhelimessa olevia musiikkikappaleita ja ostaa uusia. Voisin kuvitella että Samsungin puhelimessa on samat mahdollisuudet.
eikä sen puoleen yhtään viestiäkään kun ne tässä mun ihan lähellä ovat molemmat. Tuo ääni mikä kuuluu, on se perusnoksun tekstariääni, silloin muinoin 90-luvulla jo piippasi samalla äänellä...
Av-mammojen reagointeja:
1) seuraa tilannetta mielenkiinnolla - esim. minä
2) antaa antamaan neuvoja (tässä ???)
3) rupeaa tekemään mielenterveysdiagnooseja sinusta tuossa tilanteessa - sinulla on harhoja, olet hirveän sairas, mene hoitoon, onko lääkkeet jääneet ottamatta, ota lääkkeet yms.
Minkä luulet olevan tavallisin reaktio tähän aloitukseesi? Minkä reaktion itse toivoisit?
Kai senkin voi jostain ostaa tai ehkä se on taas uusimmissa malleissa mukana, en tiedä. Mutta voihan tuo ääni tulla jostain muustakin kuin kännykästä. Kysypä lapsiltasi tietävätkö mitään ko äänestä.
eikä sen puoleen yhtään viestiäkään kun ne tässä mun ihan lähellä ovat molemmat. Tuo ääni mikä kuuluu, on se perusnoksun tekstariääni, silloin muinoin 90-luvulla jo piippasi samalla äänellä...
säädettynä aamuherätyksiä. Joten no worries, aamulla sitten löydät kännykän helpommin lapsen lelujen joukosta, kun se pärisee aamuherätystä.
loppuva patteri siellä varottelee?
loppuva patteri siellä varottelee?
18-19 kieppeillä ekan kerran ja nyt uudestaan.
"Ei ketään ainakaan kysellyt perään."
Pitäis kuule olla että "Ei KUKAAN ainakaan kysellyt perään."
Tarkkuutta, kiitos!
"Tekstariäänien kuulemisen kaltaiset aistiharhat ovat tyypillisiä niille, joilla on diagnosoitu skitsofrenia. Aina piippausäänien kuuleminen ei kuitenkaan merkitse sitä, että niitä kuulevalla henkilöllä olisi skitsofreniaoireyhtymä. Piippausäänien kuuluminen voi liittyä esimerkiksi myös todella järkyttävään tilanteeseen, voimakkaaseen stressiin tai päihteiden liikakäyttöön. Myös psykoottisesta masennuksesta tai kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivät saattavat kuulla piippausääniä."
Voisko sulla olla jotain tällaista taustalla? Ehkä kannattaisi harkita hoitoon hakeutumista.
"Ei ketään ainakaan kysellyt perään."
Pitäis kuule olla että "Ei KUKAAN ainakaan kysellyt perään."
Tarkkuutta, kiitos!
mä en kommentoinut, koska oletin jonkun kommentoineen jo. Mutta näköjään muut oli olettaneet samaa...
"Tekstariäänien kuulemisen kaltaiset aistiharhat ovat tyypillisiä niille, joilla on diagnosoitu skitsofrenia. Aina piippausäänien kuuleminen ei kuitenkaan merkitse sitä, että niitä kuulevalla henkilöllä olisi skitsofreniaoireyhtymä. Piippausäänien kuuluminen voi liittyä esimerkiksi myös todella järkyttävään tilanteeseen, voimakkaaseen stressiin tai päihteiden liikakäyttöön. Myös psykoottisesta masennuksesta tai kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivät saattavat kuulla piippausääniä."
Voisko sulla olla jotain tällaista taustalla? Ehkä kannattaisi harkita hoitoon hakeutumista.
Sanoin avauksessa että kukaan ei ole kysellyt perään ainakaan. Kumpikohan meistä on se harhaisempi tässä nyt..?
mutta mikä on se nokialaisen tekstariääni?