Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko alapääsi rehottaa luomuna jos miehesi pyytäisi?

Vierailija
04.12.2011 |

Jos miehesi sanoisi yhtäkkiä ettei tykkää ajelusta niin kasvattaisitko luonupehkon miehen mieliksi? Ja tietty oma vaivakin vähenisi... :)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan rehottaa pyytämättäkin.

Vierailija
2/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies uhkaisi eron ottaa niin en voisi elää karvapuskan kanssa loppuelämääni.

Mä en vaan voi sietää sitä tunnetta kun ne karvat menee alushousujen kankaan läpi. Tai sitä kun veri valuu niihin menkkojen aikana. Joskus annankin pari viikkoa niiden kasvaa mutta se alkaa olla maksimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
4/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kumpikaan puutu toisen ulkonäköön. Se on ihan jokaisen oma asia. Toisinaan rehottaa, toisinaan siistin ja samoin tekee mies omille pehkoilleen, mutta ei oo mun asia sanella sitäkään.

Vierailija
5/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi bikinirajat siistisin silloinkin, mikäli olisin uikkareissa julkisesti.

Vierailija
6/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri sheivasin ensimmäistä kertaa pariin viikkoon ja tuli kyllä paljon raikkaampi ja sileämpi olo. Miehelleni se on se ja sama, että kuinka paljon sheivaan tai annan rehottaa. Kehui kyllä nyt sheivasutani nätiksi, tein kapean kiitoradan :) katsotaan laskeutuuko kone tässä illan mittaan ;)

Vierailija
7/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan voi sietää sitä tunnetta kun ne karvat menee alushousujen kankaan läpi. Tai sitä kun veri valuu niihin menkkojen aikana.

Millainen juuriharja sulla kasvaa haaroissa? Ei minun karvat ainakaan mihinkään kankaaseen uppoudu. Lähinnä vaan kampaus litistyy alkkareita vasten.

Enkä siteitä käyttäessä ole mitenkään erikseen tuntenut sitäkään, kun veri menee karvoihin. Siitä tunteesta en muuten vaan tykkää kun veri valuu ulos, siksi käytän nykyään kuukuppia.

Vierailija
8/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ylipäänsä otettu jos mies vaikuttaisi niin kiinnostuneelta aiheesta. Nyt sitä kiinnostaa niin vähän ettei se edes huomannut kun ajoin puskasta posliiniksi.

Vierailija
9/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhraudun ja annan rehottaa pyytämättäkin.

Miehen kiusaksi tosin siistin bikinirajan.

Vierailija
10/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomupehko mulla on nytkin, mies ei ole sanonut juuta eikä jaata asiasta. Jos se pyytäisi ajelemaan, voisin kokeilla miltä se tuntuisi. Muuten en taida jaksaa nähdä vaivaa.

Vierailija
11/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin uhraudun ja annan "rehottaa" ;). Bikinirajat siistin säännöllisesti mutta muuten en todellakaan sheivaile ja voin kyllä rehellisesti todeta, että meillä mies ei kyllä ymmärtäisi mitää'n sheivailuja, sen verran luomumies on kyseessä.

Vierailija
12/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se vaikuttaa hyvin voimakkaasti minun tuntemuksiini seksin aikana. Jo muutaman päivän sängelläkin on tuntemus hyvin eri kuin ihan poslarina. Ai että eilenkin juuri ajelin ja aamuseitsemään saakka olin vieraissa. Sitten oman ukon kanssa paneskellut jo monta kertaa tänään. Tartteehan sen "merkata" reviirinsä ;) Illalla vielä lisää nam nam.

Vierailija
13/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se vaikuttaa hyvin voimakkaasti minun tuntemuksiini seksin aikana. Jo muutaman päivän sängelläkin on tuntemus hyvin eri kuin ihan poslarina. Ai että eilenkin juuri ajelin ja aamuseitsemään saakka olin vieraissa. Sitten oman ukon kanssa paneskellut jo monta kertaa tänään. Tartteehan sen "merkata" reviirinsä ;) Illalla vielä lisää nam nam.

ihan kauhee horo...

Vierailija
14/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin repesin... Juuriharja, enpä ole aiemmin sitä juuriharjana ajatellut mutta ihan kuvaava nimitys on. Ja todellakin karvat puskee alushousujen läpi, ei tietenkään kaikki, mutta muutama ainakin.

Ja kyllä jos menkkojen aikana käyttää sidettä niin karvat liimaantuvat toisiinsa kiinni verellä. Jos on vaikka kauan istunut paikallaan tai vaikka nukkunut yön ja veri on kuivunut niin kun lähtee liikkeelle niin se sattuu. Tai vaikka käyttäis tamponia niin sitä vaihtaessa voi saada verta karvoihin ja se on hiukan vaikeempi pyyhkiä pois karvoista kun paljaalta iholta. Ja mitään bidee- suihkuja ei täällä ole missä asun.

Vierailija
15/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kauhee horo...

enkä tietääkseni horo. En ole seksiä koskaan myynyt. ja ihan luvalla harrastelen, kimppailu ja minulla rakastajia on meidän yhteinen juttu.

.

Vierailija
16/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melkoista meininkiä

Vierailija
17/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mulla on jotenkin todella vähäistä ihan luonnostaan toi karvojen kasvu alapäässä. Outo juttu. Harvassa karvoja.

Vierailija
18/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies uhkaisi eron ottaa niin en voisi elää karvapuskan kanssa loppuelämääni.

Mä en vaan voi sietää sitä tunnetta kun ne karvat menee alushousujen kankaan läpi. Tai sitä kun veri valuu niihin menkkojen aikana. Joskus annankin pari viikkoa niiden kasvaa mutta se alkaa olla maksimi.

Ja siksi en ole siteitä enää vuosiin käyttänytkään vaan kuukuppia. Ei tarvi pestä verta karvoista eikä myöskään kuumeisesti ajellakaan.

Tosin muutenkin trimmailen silloin tällöin. Miten jaksamista ja kiinnostusta on.

Mieheni mieliksi voisin kasvattaa täyteen mittaan.

Vierailija
19/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on karvamatto lattialla, mutta minulta sellainen löytyy jalkovälistä. Ihan tyytyväinen olen tähän luomuun.

Vierailija
20/22 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ajelen alhaalta (en mitenkään hysteerisesti, ehkä kerran viikossa). Siistin myös hiukan biksurajaa, muuten karvat rehottaa, ulospäin näyttää ajamattomalta.

Mutta kokonaan en luopuisi ajelusta. Annoin tuossa karvojen kasvaa pari kuukautta (kun ei ole ollut miestä) ja viikonloppuna sain yllätysseksiä. Voin sanoa, että puskan kanssa ei vain tuntunut niin herkältä kuin normaalisti. Ainakin lyhentelisin karvoja jonkin verran, vaikka mies kuinka toivoisi kokoluomua. Oma nautinto on kuitenkin sen verran tärkeä.