Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä helkkarin hyötyä on siitä, että "ottaa toiset huomioon"? Joutuu vain luusereiden ylikävelemäksi

Vierailija
04.12.2011 |

Itse en ainakaan aio opettaa lapsilleni tuollaista paskaa. Toisten huomioimisesta ei ole ollut minulle kuin haittaa. Jos jonkun näppynaaman kiusatun kanssa kaveeraa, niin kohta on itsekin kiusattu. Ja takuulla hankin lapsille kaikki viimeisimmät muotijutut ja annan haistatella päin näköä. Hah! Sillä tavallahan elämässä pärjää.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi uusiksi ystäväpiirisi ap

t. empattinen

Vierailija
2/2 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä olet eksynyt harvinaisen idioottimaisiin piireihin- muuten tuota ei voi selittää. Mun elämäni on täynnä hienoja, luotettavia ihmissuhteita joista oikeasti saa voimaa. Musta on ihanaa jutella vieraiden ihmisten kanssa extempore, usein pääsee jakamaan ihan oikeita asioita. Sosiaalisesti taitava ihminen osaa myös lukea toista sen verran että ymmärtää kenelle mitäkin alkaa puhua, kaikkihan eivät ole luotettavia. Sen sijaan että pilaat lastesi elämän tuolla vihamielisyydelläsi, kehottaisin opettelmaan lisää sosiaalisia taitoja- ja vaihtamaan maisemaa jos ei auta- tuolla lailla elävän ihmisen elämähän on aivan surkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla