Onko media mielestänne kohdellut presidenttiehdokkaita reilusti?
Tuli mieleen tuosta toisesta aloituksesta ja yhdestä sen kommentista liittyen Väyryseen. Periaatteessa esim. pääkaupunkiseudulla jyrää erkkolainen media (hesari ja iltalehdet) ja siellä on ainakin tunnuttu vetävän kotiinpäin reilulla kädellä. Mielestäni Väyrynen kärsii vieläkin vuoden 1994 tapahtumista, joiden yhteydessä hänestä tehtiin pelle, vaikka jälkeenpäin todettiin, että MTV 3:n uutisoima noottijuttu oli valheellinen. Persut ovat kärsimässä samaa kohtaloa. Heidät on onnistuttu leimaamaan wt-puolueeksi, jota ajatteleva ihminen ei saisi äänestää. Mutta sisällön on ratkaistava. Kuka voi enää väittää, että persut eivät olisi ainakin jossain määrin oikeassa EU:n suhteen?
Kommentit (10)
Väyrynen on tehnyt itse itsestään pellen jo paljon ennen vuotta 1994.
rasismigallup... Kukahan tilasi ja missä tarkoituksessa. Halonenkin oikein otti kantaa, taitaa persut pelottaa ja pahasti!
Tapasin miehen äskettäin vaalikiertueellaan ja yllätyin todella, miten kansantajuisesti ja suoraan hän osasi vastailla kysymyksiimme.
Erkkodynastia ja Sanomain maakuntalehdet ovat vetäneet kyllä härskisti välistä ja ovat tehneet meille jo kaksi edellistä prsidenttiä. Saas nähdä miten nyt käy. Itse olen kallistumassa Väyryseen.
Jopa ihan kiltisti. Haavistoa olisi voinut jopa enemmänkin ryöpsyttää hänen arvomaailmastaan, joka on muista selvästi poikkeava. Ja kristillisiä olisi aina hyvin helppo ärsyttää, jos halutaan haastatteluihin värikkyyttä.
Väyrynen on tosiaan itse tehnyt itsestään pellen. Hän yrittää olla hauska haastatteluissakin ja vitsailla. Mielestäni ei ollenkaan arvovaltansa tuntevan henkilön imagoon sopivaa.
Persut on vaan nyt noita kaljakuppiloiden kanta-asiakkaita, ei voi mitään. Tuo on ihan rehellistä kuvausta.
Niinistön ylimielisyyteenkin olisi voinut helposti tarttua. Hänhän on hieman sellainen pystynokkainen henkilö. Ja Lipposelta taas menneisyyden rasitteisiin.
Itse siis pähkäilen, kun on näin huonot ehdokkaat, niin äänestänkö lainkaan.
Tapasin miehen äskettäin vaalikiertueellaan ja yllätyin todella, miten kansantajuisesti ja suoraan hän osasi vastailla kysymyksiimme.
Erkkodynastia ja Sanomain maakuntalehdet ovat vetäneet kyllä härskisti välistä ja ovat tehneet meille jo kaksi edellistä prsidenttiä. Saas nähdä miten nyt käy. Itse olen kallistumassa Väyryseen.
suku on umpikepulaisia ja tunnen Väyrysen pintapuolisesti. Juuri siksi sanoin noin, kun tiedän tapauksen.
Persut on vaan nyt noita kaljakuppiloiden kanta-asiakkaita, ei voi mitään. Tuo on ihan rehellistä kuvausta.
oikein löysit kaljakuppilan tähän perussuomalaisten yhteyteen? Hakkaraiset on asia erikseen, mutta muu puolue?
iltapäivälehtien demarimyönteisyyden huomaa...
persuja. Olemme kaikki akateemisesti koulutettuja, hyvin kriittisiä (ja erityisesti mediakriittisiä) ihmisiä, emmekä kovin paljon harrasta kaljakuppiloita. Jotta terveisiä vaan.
oikein löysit kaljakuppilan tähän perussuomalaisten yhteyteen? Hakkaraiset on asia erikseen, mutta muu puolue?
Eikä se miksikään muutu siitä miten media heitä kohtelee. Näkyy vaan juuri se jokaisen ehdokkaan "turhuus" selvemmin.
ällötykset kansanedustajat ovat kokoajan nokkelina lyömässä perussuomalaisia "Hakkaraisten" takia.
He leimaavat kaikki perussuomalaiset "Hakkaraisiksi" ja näin ratsastavat omalla erityisen hienolla maineellaan. (kysymys: millä maineella?)
Perussuomalaiset ovat oikeasti nostaneet monta epäkohtaa esiin tässä mädässä yhteiskunnassa, ja arvostan heitä sen takia puolueena.