lasketaanko se pettämiseksi
olen parisuhteessa elävä mies. käytiin viikonloppuna kavereitten kans baarissa ja siellä sit päädyin nuoleskelemaan toisen naisen kanssa. Mitä ootte mieltä tästä ?
Kommentit (18)
naiseni on myös nuoleskellut toisen miehen kanssa, yksi ystäväni on nähnyt naiseni baarissa toisen miehen kanssa. En tiedä onko sillä jotain tekemistä että tulee ihastuttua baarissa toiseen, kun me ei juuri koskaan olla samassa paikassa juhlimassa. on niin eri kaveri piirit.
Tuntuuko sinusta ap, että olisit omasta mielestäsi pettänyt?
-2
itse lasken pettämiseksi vasta seksin. mutta en minä kyllä sitäkään sanois että toisen kanssa nuoleskelu olisi oikein.
voitko kertoa asiasta puolisollesi.
jos mieheni tekisi niin, loukkaisi se minua todella paljon. Ei minulle tulisi mieleenkään nuoleskella toisen kanssa.
Noo, mietipä asia toisinpäin. Vaimosi olisi mennyt baariin ja innostunut nuoleskelemaan siellä toisen miehen kanssa. Miltä tuntuisi?
Noo, mietipä asia toisinpäin. Vaimosi olisi mennyt baariin ja innostunut nuoleskelemaan siellä toisen miehen kanssa. Miltä tuntuisi?
Mitä v%tun nuoleskelua? Meillä nuoleskelu on suuseksiä ja suutelu suutelua. Vai onko nää näitä amiksen välitunnilla kirjoiteltuja juttuja?
Itse käsitän pettämiseksi kaiken, mistä en voisi kertoa vaimolleni.
...että mun mies saiskin sitten pakata tavarat ja mennä nuoleskeleen ihan luvan kanssa!Kyllä,meillä tuo on pettämistä!
ei sitä pettämistä kaikki määrittele miltä tuntuu.siihen on vain yks sääntö, seksiä on jo melkein tansissä kun painautuu toiseen ja varsinkin jos suutelee. siitä kaikki eteenpäin on jo reilusti.seksiä on muutakin kun yhdyntä!
onko suuseksi pettämistä, mutta ap tarkoittikin suutelemista?
Henk.koht sanon, että jo suuteleminen olisi pettämistä suuseksistä puhumattakaan:)
Salaaminen on se suurin petos ja halveksuntaa naistasi kohtaan. Hänen pitää itse saada päättää, miten suhtautuu ja sinun on otettava mahdollinen viha ja pettymys vastaan.
mutta ei varsinaista pettämistä. Oikeastaan saattaa vaatia aika suurta itsekuria olla viemättä kiihkeää suutelua pidemmälle joten kertoo mielestäni siitä, että "pettäjällä" on edes jonkinlainen selkäranka olemassa.
jos mieheni tekisi niin, loukkaisi se minua todella paljon. Ei minulle tulisi mieleenkään nuoleskella toisen kanssa.
on jos vaimoni nuoleskentelisi toisen miehen kans pahoittaisin mieleni itte en moiseen suostu
rouvani kanssa, niin tämä ilmoitti selvällä suomenkielellä minulle, että joshän saa tietää että olen ollut yhdynnässä toisen naisen kansssa ja rouvani saa tietää tämän, niin se tapaus antaa minulle kenkää avioliitostamme.
Minulla on monta ystävätärtä, osa heistä käy kotonammekin. Halaan heitä, muistan merkkipäivinä, joskus suukotellaan, käydään jonkun kanssa asioilla, mutta rouva on sellaiseen antanut luvan, eli seksi toisen kanssa luetaan meillä pettämiseksi.
rouvani kanssa, niin tämä ilmoitti selvällä suomenkielellä minulle, että joshän saa tietää että olen ollut yhdynnässä toisen naisen kansssa ja rouvani saa tietää tämän, niin se tapaus antaa minulle kenkää avioliitostamme.
Minulla on monta ystävätärtä, osa heistä käy kotonammekin. Halaan heitä, muistan merkkipäivinä, joskus suukotellaan, käydään jonkun kanssa asioilla, mutta rouva on sellaiseen antanut luvan, eli seksi toisen kanssa luetaan meillä pettämiseksi.
varmaan näistä suukotteluista siinä missä jonkun mieskaverin kanssa kaljalla käymisestäkin?
ellet halua että luottamustaso romahtaa. Käsittele vaan omassa päässäsi asia ja päätä ettet enää toimi noin. Siis jos haluat jatkaa nykyistä suhdetta.
Ainakin meillä menisi niin, että en enää ottaisi miestäni kovin vakavasti jos haluaisi suudella toisia naisia baarissa. En jättäisi mutta muuttuisi kevytsuhteeksi.
Jos se heittää sut pihalle tai hirttää munista ränniin, niin silloin se ottaa sen asian pettämisenä.
Mikä on kenellekin pettämistä?
Meidän parisuhteessa pahoittaisin mieleni, jos mieheni päätyisi nuoleskelemaan toisen naisen kanssa. Uskoisin, että myös mieheni pahoittaisi mielensä, jos itse päätyisin nuoleskelemaan toisen miehen kanssa.
Tosin aikoinaan koin suurena loukkauksena sen, kun mieheni kävi syömässä naispuolisen työkaverinsa kanssa, kuskasi tätä jne. tietämättäni. Kun asia sitten joskus tuli van ilmi (naista ei ollut siis koskaan minulle esiteltykään), tunsin itseni petetyksi. Tuolloin meillä oli nuorimmainen ihan vauva, joten hormonaalisestikaan ei ollu mikään hyvä aika kuulla miehen ystävästä. Mitään ei ollut kuitenkaan tapahtunut, kertoi mieheni. Ja haluan uskoa tähän. Enkä enempää halua tietää. Muutenkaan en haluaisi tietää, jos mieheni pussailisi toisen naisen kanssa. Vituttaisi vaan.
:) Mutta onhan niitä pariskuntia, joille nuoleskelu ei merkitse vielä mitään. Mihin kastiin te itse kuulutte?