Haluaisin erota, mutta pelkään jääväni yksinäiseksi?
Saako eronnut nainen helposti ystäviä? Olen ollut niin parisuhdeorientoitunut, että ystäviä on todella vähän :(
Kommentit (3)
Saako eronnut nainen helposti ystäviä? Olen ollut niin parisuhdeorientoitunut, että ystäviä on todella vähän :(
Myös taloudellinen pärjääminen mietityttää. Yhteistalous tasaa riskejä esim. sairastuessa ja työttömyyden aikana.
Toisaalta mun jaksaminen kärsii tästä nykyisestä olotilasta, oon huomannut että syön ahdistukseen ja terveys reistaa ylipainon takia.
Joten miten se ero asiaa muuttaa? Eikö päinvastoin ole helpompi hakea ystäviä kun oma energia ei mene kurjan äijän hyysäämiseen? Ja jos on niin pelokas ettei hetkeä kestä yksinään, kannattaa vaan jatkaa roikkumista siinä paskassa parisuhteessa, voihan siinä kerran vuodessa olla se hyväkin hetki.
Itse mietin samaa... miehellä alkoholiongelma. Muuten olisi kunnollinen mies, mutta kalja vienyt mukanaan. Meillä kaksi lasta.