Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektiossa kuseminen

Vierailija
03.12.2011 |

Pystyn kusemaan, kun penikseni seisoo.Pyydänkin teitä vastaamaan , pystyttekö tekemään samoin.Kertokaa samalla neuvoja miten saan kusen osumaan pönttöön kun penikseni seisoo melkein kiinni mahassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuota varten sellainen käyrä putki aina käden ulottuvilla valmiina vessassa. Sihtaan vain putkesta sisään, ja se kääntyy 90 astetta alaspäin suoraan pönttöön. Kerran nuorempana yhden tytön kanssa olin suihkussa, ja hän oli aivan haltioissaan kun kusin erektiossa ja kovalla paineella annoin ruiskuta hänen vatsalleen.

Vierailija
22/25 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskovana ei onnistu, mutta 80% jäykkänä onnistuu. Tiukka etukeno pöntön päälle ja toinen käsi seinään tueksi niin osuu pönttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma.Istualtaan etukenossa kädellä painaen niin paljon kuin uskaltaa on kymmeniä vuosia tullut kivikovalla kalulla kuseksittua aamuisin.

Vierailija
24/25 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitanut aamukangella kusemisen niin, että nousen pöntön päälle käsillä seisontaan. Helppo kuseksia alaspäin pönttöön. Toimii!

Vierailija
25/25 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, meillä toisinaan imen miehen kovaksi ja hän ku see päälleni. Vaati toki harjoittelua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi