Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feissarikamu oli ostanut 350e maksavan siilin :-D

Vierailija
03.12.2011 |

Onko hullummasta kuultu?

Meidän takapihalta ois saanut ilmaseksi:-D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin bengalikissasta päälle toniin - naapurilla on navetan alta haettu maatiainen 0 euroa. Molemmat ihania kissoja, mut ei ihan sanoja kuitenkaan.

Vierailija
2/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne takapihan siilit ovat jopa söpömpiä kuin lemmikkisiilet, mutta ei auta, kun ei ole niitä laillista sieltä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä maksaa harvinaisuus.

Vierailija
4/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden uloste on järkyttävän hajuista, ei enää ikinä uutta.

Vierailija
5/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattajalta ostettu eläin kuin eläin maksaa koska kasvattaja hoitaa asianmukaiset lääkäriasiat, saat tietää eläimesi sukupuun (mm. terveys sukupuussa), kasvattajalla on vastuu myymänsä eläimen terveydestä jne jne jne

mm. nämä seikat maksaa.

Vierailija
6/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattajalta ostettu eläin kuin eläin maksaa koska kasvattaja hoitaa asianmukaiset lääkäriasiat, saat tietää eläimesi sukupuun (mm. terveys sukupuussa), kasvattajalla on vastuu myymänsä eläimen terveydestä jne jne jne

mm. nämä seikat maksaa.

Vierailija
7/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hullummasta kuultu?

Meidän takapihalta ois saanut ilmaseksi:-D

Mä olen aidosti huolestunut siilten kohtalosta,en ole kahteen vuoteen nähnyt yhtäkään=(

Vierailija
8/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on arvokkaita. meilläkin oli yksi, söpö, mutta yöeläin eikä ollenkaan seurallinen. Ja niillä on paljon perinnöllisiä sairauksia, meidän siilille tuli joku ripulitauti jota ei voitu parantaa eikä se parantunut itsestään ja se piti nukuttaa pois.

Se oli todellakamalaa enkä ikinä ottaisi lemmikkisiiliä enää vaikka siileistä kovasti tykkäänkin.

Vierailija
9/12 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on arvokkaita. meilläkin oli yksi, söpö, mutta yöeläin eikä ollenkaan seurallinen. Ja niillä on paljon perinnöllisiä sairauksia, meidän siilille tuli joku ripulitauti jota ei voitu parantaa eikä se parantunut itsestään ja se piti nukuttaa pois.

Se oli todellakamalaa enkä ikinä ottaisi lemmikkisiiliä enää vaikka siileistä kovasti tykkäänkin.

Vierailija
10/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapihalta niitä ei saa ottaa kotiin.

Minä ja mieheni kans haaveillaan piikikkäästä perheenlisäyksestä :)

Vierailija
11/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne söpöjä ne lemmikkisiilet, mutta ovat yöeläjiä ja sitten vielä pudottavat myös niitä piikkejänsä, auts :1

Vierailija
12/12 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoamme viimeisen pullon sitä epäonnistunutta kotiviinisatsia vuosien takaa, juomme tosin itse näitä Titanicin hylystä nostettuja. Sinä nyt et eroa huomaa.

Tää jotenkin osoittaa ihmisten typeryydestä. Ehkä se siili, jonka kaverisi osti, ei ollut ihan sama siili, kuin se, joka siellä takapihalla lyllertää? Ehkä on eroa, omistaako kissakultaa vaiko oikeaa - vaikka kuinka kiiltelevät molemmat.

En maksaisi siilistä noin paljoa, mutten myöskään lähtisi naureskelemaan, jos joku niin omilla rahoillaan tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi