Multa ei sitten lähde ainuttakaan palautetta, ennen kuin olen ensin itse saanut.
Nyt meni hermo.
Kesästä lähtien on parisenkymmentä kauppaa (myyjänä) ja ainoastaan parista tullut palaute.
Tähän asti olen aina laittanut palautteen.
Kommentit (7)
Minuakin ärsyttää nämä palautetta jättämättömät - ehdottomasti pitäisi olla niin, että positiiviiset palautteet näkyvät vasta, kun molemmat ovat laittaneen. Negatiiviset tietty heti varoitukseksi.
melkein unohdin laittaa koko palautteen. Käytän huutista niin harvoin ja oli niin paljon muutakin muistettavaa, kauhea työstressi jne. Muistin kyllä sitten ja palaute tuli muutaman päivän viiveellä, eli se lienee kuitenkin ok. Mutta ihan selkeitä unohduksiakin voi tulla. Eikö niistä voi laittaa sähköpostia, jos nimenomaan haluaa sen palautteen? Ihan ystävällisesti tyyliin: "Hei, laitoin sinulle palautteen silloin-ja-silloin. Ehtisitkö sinäkin laittaa minulle?" tms.
kun ostaja on maksanut. Silloinhän ostaja on tehnyt oman osansa. JOS tuotteesta tulisi jotain mutinaa/selviteltävää, olisi se pääsääntöisesti minun vikani, ei ostajan.
Ostaja antaa palautteen, jos antaa. En viitsi pihtailla.
Saa muuten heti jonkun trokarin maineen ja kauppa alkaa tyrehtyä.
Ei tasan käy onnen lahjat. :)
Minulla parisataa positiivista palautetta (=kaikki)
mutta usean vuoden ajalta.
ap
Tai joutuu, miten sen nyt kukakin...
Eli jospas joku muukin ajattelee noin... sitten kumpikin kyräilee omalla puolellaan, eikä laita palautetta.
Minuakin ärsyttää nämä palautetta jättämättömät - ehdottomasti pitäisi olla niin, että positiiviiset palautteet näkyvät vasta, kun molemmat ovat laittaneen. Negatiiviset tietty heti varoitukseksi.