Millainen ihminen ei ole KOSKAAN käynyt Haukilahden vesitornin ravintolassa?
Ihan klassikko. Miksi joku ihminen ei ole siellä käynyt? Miten hän puolustautuu? Sormeni osoittaa häntä.
Kommentit (20)
Heh, olen syntyperäinen espoolainen eikä ole kyllä koskaan tullut mieleeni käydä Haukilahden vesitornissa ravintolassa, vaikka Haikaranpesän Länsiväylää on tullut suhattua jo useamman vuosikymmenen ajan siitä ohi.
Ei ole tullut mieleenikään, että tuo olisi joku statussymboli tai must nähtävyys!
Siis Haikaranpesän ohi piti sanomani.
Ja unohtui vastata siihenkin että millainen ihminen - no minä olen kohta 5-kymppinen fil.maist, naimisissa edelleen sen saman kanssa jonka kanssa menin naimisiin vähän vuosituhannen vaihteen jälkeen, 3 aikuista lasta, 3 koiraa.
Koska Kiviruukin Biltemasta saa pullakahvit 1 eurolla.
Ei ole kiinnostanut tarpeeksi. Ehkä joskus vois käydä.
T: helsinkiläinen
Ei kiinnosta ajaa 600km jonnekin ravintolaan
Ai tarkoitatko Haukilahtea tuolla Keski-Suomessa?
Kävimme siellä, kun pojan vaimo sai maisterin paperit. Siitä on noin 15 vuotta. Oli siellä erittäin hyvät ruuat. Ruoka tosin oli mielestäni melko kallista.
Helsinki pitäisi viimein erottaa Suomesta. Ei liity mitenkään nämä 2 paikkaa ja väestönsä toisiinsa. Ja espoot ja vantaat ym samaa shaissea. Muuri kehä kolmoselle. MUURI! MUURI! MUURI!
Tavallinen tamperelainen, noin viisikymppinen, suunnilleen 3800,-/kk bruttona ansaitseva, toimihenkilönä työskentelevä nainen, joka elää avoliitossa miehen kanssa omistusasunnossa. Pääkaupunkiseudulla käyn muutaman kerran vuodessa max, ja niistäkin kerroista yli puolet lentokentälle. En edes muista koska olisin viimeksi käynyt Espoossa, enkä ole edes tiennyt että siellä on joku Haukilahti, jossa on vesitorni, jossa on ravintola. Sen sentään tiedän, että Tampereella Hervannan vesitornissa on ravintola tai kahvila, mutta eipä ole koskaan tullut mieleenikään käydä edes siellä.
Sormeni osoittaa avaajaa, jos hän ei ole käynyt kahvilla Lappeenrannan Majurskassa! Kerro nyt ihmeessä meille kaikille, miksi et ole siellä käynyt?
Miksi kukaan ei-espoolainen kävisi ylipäätään Espoossa, jostain kahvilasta puhumattakaan? Eihän siellä ole mitään. Helsingin nukkumalähiö.
En tiedä vastausta ap:n kysymykseen, mutta tiedän millainen on ihminen, joka ei ole KOSKAAN edes kuullut kyseisestä ravintolasta. Minä nimittäin olen sellaine.
Eikö sinne kuulu mennä mopolla ajamaan rundi. Muita käyntejä ei lasketa.
Väittäisin että 99,9999% maailman ihmisistä ei ole kuullutkaan tuollaisesta vesitornista jonkun perähikiän nurkilla.
Eikö ketään kiinnosta ihminen, joka on käynyt siellä? Vastaan noin puolituntia kysymyksiin.
Syntyperäinen helsinkiläinen. Ei tulisi mieleen lähteä kahvilaan Espooseen...