Lue keskustelun säännöt.
Fresita, punaviiniä vai Baileysiä.... kesästä asti olleet
Kommentit (5)
koska muut sä joudut jäähdyttämään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lämmitin just punkkua. Fresita on ällömakeaa, yks lasi menee jos on jääkylmää. Baileys jos haluttaa kermaista paksua :P
Luuletko että punkku on paremmassa kunnossa jos kesällä avattu? :)