Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Paras miesten tuoksu?

Vierailija
03.12.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giorgio Armani: Aqua di Gio .... ah

Vierailija
2/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin (esim. Gio) ja Hugo Bossin tuoksuista. Toinen kysymys on se, mikä niistä sopii omalle kullalle, ikä ja miehen tyyli vaikuttaa. Esim. nuo Hugo Boss ja CK on ihania tuoksuja mutta parempia sellaisille nuorille meneville kolleille kuin kolmikymppiselle kotona viihtyvälle tavismiehelle, jonka ulkonäkökään ei ole erikoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin (esim. Gio) ja Hugo Bossin tuoksuista. Toinen kysymys on se, mikä niistä sopii omalle kullalle, ikä ja miehen tyyli vaikuttaa. Esim. nuo Hugo Boss ja CK on ihania tuoksuja mutta parempia sellaisille nuorille meneville kolleille kuin kolmikymppiselle kotona viihtyvälle tavismiehelle, jonka ulkonäkökään ei ole erikoinen.

onkos se kolmikymppinen sit vanha?? luulin et kolmikymppinen olis vielä nuori, voi voi vanhuus kolkuttaa ovella..

Vierailija
4/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihastunut nyt näihin Dieselin teinituoksuihin: Fuel for Life ja Only the Brave.

Vanhoista sit Armanin White He on hyvä.

Vierailija
5/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dödöä saa kyllä olla ettei hielle haise.

Tai no joo, oman miehen käyttämä L'Occitane en Provencen Baux after shave balm tuoksuu kyllä hyvälle, mutta en tiedä lasketaanko sitä varsinaiseksi hajusteeksi.

Vierailija
6/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos se kolmikymppinen sit vanha?? luulin et kolmikymppinen olis vielä nuori, voi voi vanhuus kolkuttaa ovella..

vaan miehen tyylistä ylipäätään ja kokonaisuudesta. Jollekin menevämmälle kolmikymppiselle voi vielä Hugo Boss sopiakin, sellaiselle, jolla on tapana pukeutua hyvin ja muutenkin olla huoliteltu ja pukeutua muuhunkin kuin Prismasta ostettuihin vaatteisiin.:)

Vierailija
7/7 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean-Paul Gautier Le Male.Se on sellainen polvet alta vievä tuoksu. Tai oli, nyt olen sen jo bongannut kaikenlaisten turjakkeiden yllä että on jo menettänyt lumovoimaansa.

Bossin tuoksuista tykkään usein ja CK on mys aika hyvä.

Pitää vielä kertoa että meillä oli kylässä miehen työkaveri ja kesken kahvittelun tuo Gautierin tuoksu hiipi nenääni. Olin kuin vainukoira koko kahvin ajan kun piti nuuskuttaa tuoksua :D