Jahas, miehen ahne sisko pani lapsensa lähettämään lahjatoiveet tekstarilla!
Just tipahti kaks viestiä pojilta jotka eivät ikinä koskaan ennen ole soittaneet tai tekstailleet mulle.
13v pojan tekstari: Hei. Toivoisin lahjaksi PS3 Fifa12 ja PS3 Batman Arkham City. Hyvää Itsenäisyyspäivää. T. xx
10v pojan tekstari: Hei. Toivoisin joululahjaksi PS3 NHL12 ja PS3 CallDuty3. Hyvää Itsenäisyyspäivää. T. xx
Tsekkasin pelit ja 70e paikkeilla/kpl!!!
Ja sit ainoastaan yksi peleistä on poikien ikärajan mukaan, se FIFA, muiden pelien ikärajat paukkuvat yli että rutisee.
Ahne lehmänpaskiainen tuo mieheni sisko.
Kommentit (13)
Ehkä voisit ostaa heille yhteiseksi tuon ikärajaltaan sallitun pelin?
Ostaisin pojille Mikki Hiiri-pyjamat.
Hyvä idea, sellaiset ostankin pojille!
Pehmeä paketti!
Siskolle voi lahjaksi ostaa kuitenkin tekokakan.
...ja suosittele lähtemään pihalle sen pleikan äärestä.
Ikinä en lapsen toiveita esitä _KYSYTTÄESSÄ_ kuin 20e edestä.
Hei. Toivoisin joululahjaksi Kalevala Korun Opus riipuksen ja Delonghi Dolce Gusto Piccolo kahvinkeiton. Hyvää Itsenäisyyspäivää. T. xx
Jotenkin haiskahtaa provolta.
Tai voihan ollakin, mutta mun exän sisko soittaa mulle aina kun haluaa tietää mitä tyttö haluaa lahjaksi. Kaikki lapsiin liittyvä tulee mulle, myös nyksän veljen vaimo kertoo mulle tyttönsä lahjatoiveet.
Eihän missään lukenut, kuka viestit sai.
Ovat voineet tulla enon numeroon, mutta kai se aloittaja silti niistä tietäisi?
Hei. Toivoisin joululahjaksi Kalevala Korun Opus riipuksen ja Delonghi Dolce Gusto Piccolo kahvinkeiton. Hyvää Itsenäisyyspäivää. T. xx
kannatusääni
Vastaat tietysti viestiin näin:
en kyllä noin kalliita lahjoja ostaisi jos ikärajakin on paljon yli.
Mä en todellakaan ostais! Mun mielestä voit jättää tuollaiset viestit omaan arvoonsa. En antais oman lapseni lähettää tuollaista viestiä kenellekään, en edes mummolle. Eri asia, jos mummo kysyy, mutta silloinkaan ei mitään spesifiä luetteloa vaan ihan vaikka että esim. tällä hetkellä poika tykkää vaikka Cars-jutuista tms. Mä en kyllä miehen siskon lapsille aio ostaa mitään 70 e arvoisia lahjoja!