Vinkki raskaana oleville oluiden ystäville.
Itse tykkään oluesta ja alkoholittomista oli pääsääntöisesti vain huonoja kokemuksia. Mutta, sitten löysin Nikolain vaalean alkoholittoman ja on kyllä tosi hyvää. Ihan aitoa olutta, ilman sitä alkoholia. Myös punkussa on muutamia ihan hyviä alkoholittomia, se vaati vain hieman kokeilua.
Yhden kaverin synttäreillä huijasin ihan täysillä kaikkia sillä alkoholittomalla punkulla. Lähtiessä yks vieraista kysy, joitko pullon punkkua vaikka olet raskaana. Piti näyttää oikein pullo että uskoi sen olevan alkoholitonta.
Vaikka viisaat sanoo, että yksi olut ei haittaa raskaana tai lasi viiniä, mutta itse en halunnut periaatteestakaan sitä yhtä.
Kommentit (8)
Oma alkoholiton lempparini on ehdottomasti Paulanerin vehnäolut! Saa ainakin citareista. Tykkään myös alkoholittomasta karpalosiideristä. Noi alkoholittomat punkut ja valkkarit ei maistu sitten ollenkaan.
Nikolai-oluet olivat ja ovat mielestäni kamalaa kuraa. Mutta esim. hollantilaiset oluet ovat ok. S-Market kamaa.
Holittomat punkut kauheaa kamaa punkkunautiskelijalle. Sen sijaan voin suositella alkoholitonta kuoharia ja alkosta ostettavaa alkoholitonta siideriä.
stowfordin versio on mainio. Saa alkoista ja monista isommista ruokakaupoista.
Eli kaikista peruskaupoista löytyvä perusalkoholiton perusvaalea peruskalja on mielestäsi ihan ookoo?
Ei siinä mitään, ei se minustakaan pahaa ole. Joku tanskalainen, olisiko ollut Lasso tms. oli aika karmeeta kuraa. Mutta tosi hyviä tuntuvat olevan kyllä nuo vehnäoluet.
Paulaner on tietysti aitoa tavaraa, mutta perusoluiden ystävänä tykästyin kovasti Bavarian vehnäolueen. Ei siis se puolen litran lagertölkki vaan pullotavara muistaakseni sinisellä etiketillä.
Nikolain tumma sopinee joulujuomaksi sitten.
stowfordin versio on mainio. Saa alkoista ja monista isommista ruokakaupoista.
Ja se Bawaria-bisse (dutch) on hyvää.
Perussuomalaiset Nikket ovat kamalaa - edelleen.
Juon välillä edelleen alkoholittomia bissejä. Paras holitonta, mitä ikinä olen juonut on Sakua.
Mutta vinkkiä annoin.
Moni kun tuntuu haikailevan olutta tms. raskaanakin. Ja monelle tuttavalleni on ollut yllätys että niitä saa alkoholittominakin.
Ja jokaisella on oma makunsa. Itse pidän nikolaista. Mutta ihan kiva saada tähän muitakin vinkkejä.
Ap kiittää.
Eli kaikista peruskaupoista löytyvä perusalkoholiton perusvaalea peruskalja on mielestäsi ihan ookoo?
Ei siinä mitään, ei se minustakaan pahaa ole. Joku tanskalainen, olisiko ollut Lasso tms. oli aika karmeeta kuraa. Mutta tosi hyviä tuntuvat olevan kyllä nuo vehnäoluet.
Paulaner on tietysti aitoa tavaraa, mutta perusoluiden ystävänä tykästyin kovasti Bavarian vehnäolueen. Ei siis se puolen litran lagertölkki vaan pullotavara muistaakseni sinisellä etiketillä.
Nikolain tumma sopinee joulujuomaksi sitten.
Oli mielestäni todella hyvää. Nikolaikin sentään parempaakuin Buckler, joka oli ihan järkyttävää. Yleensä otin muutaman eri merkkisen varastoon, joten meiltä löytyi yllättäväänkin oluthimoon kaapista jotain.
...myös täältä Clausthalerin puolesta! Ehdottomasti parasta alkotonta olutta mitä olen maistanut. Saa myös Prismasta ja S-marketista!