Avon konsultiksi?
Itseä kiinnostaa todella paljon ryhtyä avon konsultiksi, ja olenkin jo täyttänyt viikko sitten hakemuksen avonin nettisivuilla, mutta tunnuksia ei ole kuulunut, eikä muitakaan yhteydenottoja.
Onko muille käynyt näin?
Ja sitten ehdottomasti laittakaa konsultin työstä risuja ja ruusuja, tahdon kuulla tarinoitanne!
Kommentit (4)
Hei! Olen Avon konsultti ja myös tiimivetäjä, itse pidän työstä tosi paljon :) Laita mulle sähköpostitse nimi, osoite, synt. aika, henkilötunnus, puh ja email. Saan sulle toimivat tunnukset vartissa :)
pauliina.palin@gmail.com
Itse sain tunnukset seuraavana päivänä, ehkä tietosi ovat menneet jollekkin ei niin aktiiviselle :) Yhtään ei painosteta, ei ole ostopakkoa, mutta paljon kannustetaan ja autetaan :) tuntuu helpolta myydä, laadukkaita ja edullisia tuotteita, puolitoista vuotta olen tätä tehnyt ja yhtään tuotetta ei ole palautettu :) helposti myös saa ilmaisia tuotteita itselle, niitä on kertynyt jo aika kasa tässä ajassa.. hyvät kannustusohjelmat ja lisäalennus mahdollisuudet! nettisivut on myös selkeät eli tilauksen teko on myös helppoa :) ja asiakaspalvelu toimii! vastataan puhelimeen ja sähköposteihin :)
Hei!
Olen myös tiiminvetäjä Avonilla.
Mielelläni otan uusia halukkaita kauneuskonsultteja toimivaan tiimiini.
Täyden tuen ja avun saat minulta, että pääset hyvin alkuun.
En vaadi tilaamaan yhtään sen enempää kuin itse haluat.
Voit ottaa yhteyttä sähköpostilla, niin avataan sinulle tilaajatunnukset ja laitetaan ensimmäistä kuvastoa postiin.
-AVON Tiiminvetäjä Katja
Minuun voi ottaa suoraan yhteyttä, mikäli on lukijoissa heitä, joita kiinnostaa Avonin konsultin työ! info(a)heikunkeikun.fi