Voittajasuosikkisi top 3 BB:ssa?
Mulla Mikael, Sebastian ja Suvi. Oikeastaan kuka vaan heistä saisi voittaa.
Sen sijaan Tanjan suosiota en ymmärrä pätkääkään. Voipi olla ,että lapsi lähtee pian huostaan, jos ei ole jo?
Kommentit (11)
Kannattaisi hieman miettiä, ennenkuin heittään peliin tuon "huostaanotto-kortin". Tuo on tv-ohjelma, elämä on erikseen. Missään ei ole viitattu siihen, että Tanja olisi lapsilleen huono äiti. Mutta oma top 3 on Janica, Suvi ja Mikael (pakkohan tuo on valita, kun se on jo top 3:ssa).
Mä inhoon sitä Mikaelia.Kuka tahansa muu vois voittaa.
Onko Tanja suosittu? Naama norsun vitulla koko ajan, jopa nyt kun toiset syövät joululounasta.
Sillä naisella on pakko olla joku vakava psyyken ongelma eikä sovellu äidiksi!!!
joka ei voi tuntea oloaan turvalliseksi äidin kanssa joka käyttäytyy kuin mielisairas 2-vuotias,vai voiko.
Kyllä tuo talossa vietetty aika on esimerkki siitä miten TAnja käyttäytyy stressi,kriisi yms tilanteissa joten jos se ei pysty olemaan asiallinen VÄSYNEENÄ niin miten sen hermot pitää pienen lapsen kans?
Tanja on kertonut et poika on hoidossa viitenä päivänä viikossa 07-16.30 ja miltei joka viikonloppu isovanhemmilla.
Vielä 3 vk sitten tykkäsin Sebastianista ja Tanjasta. Nyt molemmat menneet taaksepäin. Tanja saa liikaa itkupotkuraivareita ja Sebastianista on tullut vähän sellainen ylimielinen. Sebastianista puuttuu kokonaan empaattisuus nykyään. Mikaelista en ole tykännyt missään vaiheessa. Oikeastaan aika se ja sama kuka voittaa. Janika on saanut BB:ltä hirveästi hyvää ja Ben taas hirveästi pahaa, siinä mielessä Benkkukin menee mun mielestä Janikan ohi. Suvikin on minusta osoittanut talossa ollessaan sen, että hänellä on tosi hyvä sydän.
Summa summarum - en tiedä.
Ihan sama kuka noista mutta kunhan ei kukaan muu kuin joku noista
kun eristetään omasta perheestä ja ympäröivästä maailmasta neljän seinän sisälle useammaksi kuukaudeksi. Sellainen väsymys on varmasti aivan eri asia, kun normaalissa arjessa tapahtuva. Kuten järjestäin kaikki, jotka tuolla talossa ovat vuosien varrella olleet kertovat: siellä kaikki tuntemukset moninkertaistuvat. On todella lapsellista ja lyhytnäköistä lähteä tekemään noinkin vakaasta asiasta johtopäätöksiä televisiosta nähdyn perusteella.
joka ei voi tuntea oloaan turvalliseksi äidin kanssa joka käyttäytyy kuin mielisairas 2-vuotias,vai voiko.
Kyllä tuo talossa vietetty aika on esimerkki siitä miten TAnja käyttäytyy stressi,kriisi yms tilanteissa joten jos se ei pysty olemaan asiallinen VÄSYNEENÄ niin miten sen hermot pitää pienen lapsen kans?
Tanja on kertonut et poika on hoidossa viitenä päivänä viikossa 07-16.30 ja miltei joka viikonloppu isovanhemmilla.
kun eristetään omasta perheestä ja ympäröivästä maailmasta neljän seinän sisälle useammaksi kuukaudeksi. Sellainen väsymys on varmasti aivan eri asia, kun normaalissa arjessa tapahtuva. Kuten järjestäin kaikki, jotka tuolla talossa ovat vuosien varrella olleet kertovat: siellä kaikki tuntemukset moninkertaistuvat. On todella lapsellista ja lyhytnäköistä lähteä tekemään noinkin vakaasta asiasta johtopäätöksiä televisiosta nähdyn perusteella.
Inhoan Beniä, Mikael on jo pitkään pelkästään haukotuttanut ja ennakkosuosikki Sebastiankin on alkanut tuntua laskelmoivalta. Rahat toivoisin Tanjalle, koska uskon, että niillä olisi hänen elämäänsä positiivinen vaikutus. Luulen, että talon ulkopuolella Tanja ei ole noin räjähtävä. Huostaanotto-kommentista: minusta on sairasta, että edes yksinhuoltaja-äidillä ei tunnu olevan oikeutta ilmaista väsymystä ja sanoa suoraan, ettei elämä suinkaan ole aina ruusuilla tanssimista. Pitäisi ilmeisesti esittää täydellistä superäitiä, kunnes lopulta romahtaa ja joutuu laitokseen tai aikaiseen hautaan. Kyllä minunkin ystäväni ovat saaneet kuulla, kuinka olen väsyneenä itkenyt lapsen yökukkumisia ja uhmakohtauksia, mutta lapselleni olen silti hellä ja kärsivällinen äiti.
Onko Tanja suosittu? Naama norsun vitulla koko ajan, jopa nyt kun toiset syövät joululounasta.