Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika hyljeksitty olo :( Työpaikallamme on pidetty

Vierailija
02.12.2011 |

yhdet epäviralliset pikkujoulut, joissa on ollut nelisenkymmentä ihmistä. Minua ei sinne kutsuttu.

Nyt kuulin että tänään on toiset, OMAN ryhmäni epäviralliset pikkujoulut. Eikä minua ole kutsuttu niihinkään.

No okei, en olisi päässyt kumpiinkaan, mutta silti loukkaa ettei minua näihin pyydetty.

En ole ilkeä, en epäsosiaalinen, tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. En ole myöskään ylimielinen jos joku sitä miettii. Loukkaa vaan niin vietävästi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen kutsua? olen aina luullu, et sinne vaan mennään. Etukäteen kyllä monesti ilmottaudutaan, että ruokaa on sitten oikea määrä ja juomaa.

Vierailija
2/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen kutsua? olen aina luullu, et sinne vaan mennään. Etukäteen kyllä monesti ilmottaudutaan, että ruokaa on sitten oikea määrä ja juomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ap, kauheita työkavereita.

Vierailija
4/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla näin? Muussa tapauksessa ottaisin kyllä nokkiini

Vierailija
5/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis muitakaan varsinaisesti kutsuttu. Jos on vaan ollut ns. lappu seinällä/ilmoitus intranetissä tms. ja sinä et ole vaan huomannut sitä, koska olet ollut kipeänä/olet hajamielinen/tms.

Vierailija
6/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilussa työpaikassa kaikki kutsuttaisiin..

Vierailija
7/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ap olisi lapsi, niin av-mammat sanoisivat, että elämä on, pitää oppia sietämään pettymyksiä jne.

Tämä on ihan samaa problematiikkaa kuin se, että lapsi kutsuu synttäreilleen koko päiväkotiryhmän yhtä/muutamaa lukuunottamatta ja sitten pohditaan onko se reilua vai ei. Joo, kutsuja saa kutsua kenet haluaa, mutta mitä tämmöinen aiheuttaa ryhmähengelle? Tai ap:n tapauksessa työilmapiirille?

Vierailija
8/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottauduttiin. Tuohon kaveriporukkaan en edes kuulu kiinteästi joten ei haittaa.

Vierailija
9/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat henkilöt päättivät järjestää omakustanteiset juhlat ja kutsuivat sinne kaikki "hyvät tyypit". Näitä hyviä tyyppejä oli tosiaan valtaosa koko henkilöstöstä. Kuulin näistä juhlista hyvältä työkaveriltani, joka kuuluu näihin "hyviin tyyppeihin". Yritti varovasti kysellä olenko illalla tulossa. No en ollut kun ei oltu kutsuttu.

Näistä toisista kuulin tänään vahingossa kun kollega niistä puhui toiselle. Kuulin että melkein kaikki ryhmästämme pääsevät tulemaan. Vain minua ei ole edes kutsuttu.

Kutsut ovat olleet henkilöille suunnattuja sähköposteja tai suullisia kutsuja. Ei mitään julkisia ilmoituksia, ettei "ylimääräisiä" tule.

ap

Vierailija
10/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sä oot ainoa pienten lasten äiti ja nää juhlat on sellasia porsastelujuttuja että äidit ei sinne sovi...

ikävät fiilikset varmaan siitä huolimatta. Mä tosin olen sosiaalinen ja tulen myös muiden kanssa toimeen, mutta en enää edes haluaisi porsastelu juhliin. Oli karseeta olla se ainoa joka ei ole kaatokännissä vaan vesiselvä siis työpaikan juhlissa.

Vierailija
11/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ilmapiiri/yhteishenki. Aika ikävää tuollainen.

Vierailija
12/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon siellä oli pienten lasten vanhempia, äitejä ja isiä. Vaan ei minua kaivattu.

Yritän nyt olla välittämättä, mutta kirpaisee silti, etenkin kun tänään on toiset, joihin en ole kutsua saanut.

Vierailija
13/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää työilmapiiriä.

Vierailija
14/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat henkilöt päättivät järjestää omakustanteiset juhlat ja kutsuivat sinne kaikki "hyvät tyypit". Näitä hyviä tyyppejä oli tosiaan valtaosa koko henkilöstöstä. Kuulin näistä juhlista hyvältä työkaveriltani, joka kuuluu näihin "hyviin tyyppeihin". Yritti varovasti kysellä olenko illalla tulossa. No en ollut kun ei oltu kutsuttu. Näistä toisista kuulin tänään vahingossa kun kollega niistä puhui toiselle. Kuulin että melkein kaikki ryhmästämme pääsevät tulemaan. Vain minua ei ole edes kutsuttu. Kutsut ovat olleet henkilöille suunnattuja sähköposteja tai suullisia kutsuja. Ei mitään julkisia ilmoituksia, ettei "ylimääräisiä" tule. ap

nostaisin kissan pöydälle tavalla.

Panepa kännykkäsi nauhoitukseen ja taskuusi.

Sitten menet toisen kokoonkutsujan luo ja kysyt häneltä suoraan, että "kuulin, että tänään on illalla pikkujoulut, ja minä olen ainoa, jota ei ole kutsuttu. Miksi et kutsunut minua?" Ja "olenko loukannut sinua jotenkin?"

Jos vastaus on vittuilua tai muuta lisäkiusaa, ota yhteys työsuojeluvaltuutettuunne. Tuo hipoo selvää työpaikkakiusaamista. ja silloin pieni nauhoite todistaa, että et keksi omiasi.

Sinänsä vahinkoja voi aina sattua, jopa samalle ihmiselle oikein huonolla tuurilla kahdesti peräkkäin. Mutta siitäkin sopii loukkaantua ja vaatia anteeksipyyntöä, sen verran nolo kämmi se on.

Vierailija
15/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen maahantönäisty olo, ei mitään mahdollisuuksia mennä kyselemään mitään. Sen verran nöyryytetty fiilis.

Vaikkakin ihan typerää aikuisen ihmisen pahoittaa mieltään moisesta. Ihmisille tehdään paljon ikävämpiä juttuja ja minä valitan tällaisesta.

Nyt mun voimat riittää siihen että nuolen haavojani ja nieleskelen pahaa mieltäni täällä yksin.

ap

Vierailija
16/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas jonkun muutaman voimakkaan sadistisen tyypin pyörittämä työpaikkailmapiiri ja muutama henkisesti keskenkasvuinen vallanhaluinen seurailija ja ilkimys riittää tuohon tuollaiseen. Onkohan naisvaltainen paikka, ihan siltä nimittäin kuulostaisi... huh huh. :( Toimivatko mukavat fiksut aikuiset ihmiset muka työpaikalla noin??? Tuo on jo toimintaa yrityksen etua vastaan, reilu työilmapiiri kun on osa sitä, eli pomona minä ainakin olisin kiinnostunut kuka pyörittää tuollaista me ei nyt leikitä tänään ton kanssa- touhua. Nämä "sosiaaliset hyvät tyypit" (tässä tapauksessa selvästi kaikkea muuta!) keskenkasvuilijat voisivat keskittää vapaa-ajalleen tuollaiset typerät touhunsa. Tai mieluiten kasvaa ihmisinä! Työssä tullaan toimeen toisten kanssa riittävässä määrin, ei sinne kuulu tuollaiset pelleilyt, vaikka kaikki eivät luonnollisesti kaikista niin kovasti ihmisinä tykkäiskään. Ja varsinkin kun ap on ainakin kuvauksensa perusteella ihan miellyttävältä vaikuttava työtoveri! Eipä kyllä uskoisi aikuisten touhuksi vaan tietämättömien pikkukakaroiden koulukiusaamisjutuiksi, mutta onhan noita jo nähty...

Vierailija
17/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös suoraan asiasta kysymistä tai sanomista, kertoisit kuinka loukkaavaa on etttei sinua kutsuttu.

Vierailija
18/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap keskivertoa paremman näköinen? Vai oletko mahdollisesti yksi työpaikkasi tehokkaimmista ja tunnollisimmista työntekijöistä? Jos, niin eipä siihen sitten muuta tarvita - eristäminen ja kiusaaminen alkaa. Noloa käytöstä kyllä työkavereidesi osalta.

Vierailija
19/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan tiloissa vai muualla?

Vierailija
20/32 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin on. Olen keskivertoa paremman näköinen ja hyvä työssäni. Aikaansaava ja saanut siitä kiitosta. Siitäkö se sitten on kiinni? Tosi mukavaa. Mutta en ymmärrä miksi minut pitää eristää? Oikeasti on paha mieli, mutta en töissä sitä halua näyttää.

ap

Oletko ap keskivertoa paremman näköinen? Vai oletko mahdollisesti yksi työpaikkasi tehokkaimmista ja tunnollisimmista työntekijöistä? Jos, niin eipä siihen sitten muuta tarvita - eristäminen ja kiusaaminen alkaa. Noloa käytöstä kyllä työkavereidesi osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi