G: palkkasi, työkokemuksesi määrä ja ikäsi?
+ Missä päin Suomea asut?
Ammattia ei tarvi mainita, niin kukaan ei tunnista.;)
Kommentit (59)
Töitä olen tehnyt alle 2-kymmpisestä. Nykyisessä tehtävässä olen ollut puolisentoista vuotta; nykyisessä firmassa 7 vuotta (10 vuoden kohdalla tulee seuraava kokemuslisä). Käteen jää noin 2500/kk.
ikää 37v, työkokemusta 13 vuotta. Ja työskentelen tampereella. Ja olen urani huipulla. Ainoat korotukset tulevat olemaan yleiskorotuksia...
terkuin se hoitsu viesti numero 32. Ikälisiä kolme, siis uran huipulla myös. Yleiskorotuksia odotellessa...
Töitä olen tehnyt alle 2-kymppisestä. Nykyisessä tehtävässä olen ollut puolisentoista vuotta; nykyisessä firmassa 7 vuotta (10 vuoden kohdalla tulee seuraava kokemuslisä). Käteen jää noin 2500/kk.
bruttopalkka n. 5400€ /kk, nyt olen parhaillaan äitiyslomalla
työkokemusta 15 vuotta, ikää 41v. Eikä kai tarvi erikseen mainita, että hoitsu olen, muilla ei näin huonoa palkkaa ole.
Bruttopalkka 2300 + edut
Valmistumisen jälkeistä työkokemusta 4 vuotta ja ikä 32 v.
En asu Suomessa. Täällä tuo palkka on ok-tasolla, vaikkakaan ei mitenkään erityisen hyvä.
Lyhennettyä työaikaa teen, kun on pieni koululainen vielä.
Palkka on 4500e/kk (pitäisi nousta ensi vuonna yli 5000e/kk)
Työkokemusta ko. alalta reilu 6 vuotta
Ikä 33
Sivutoimisia tuloja lisäksi vuodessa nettona n. 50.000e, joista menee kyllä karmivat verot.
(työkokemusta mulla on myös muilta aloilta, jotka tukevat nykyistä, yhteensä n. 15 vuotta. Kouluttauduin työn ohessa 2 ammattiin.)
Palkka on 4500e/kk (pitäisi nousta ensi vuonna yli 5000e/kk)
Työkokemusta ko. alalta reilu 6 vuotta
Ikä 33Sivutoimisia tuloja lisäksi vuodessa nettona n. 50.000e, joista menee kyllä karmivat verot.
(työkokemusta mulla on myös muilta aloilta, jotka tukevat nykyistä, yhteensä n. 15 vuotta. Kouluttauduin työn ohessa 2 ammattiin.)
kk palkka 1791e+vuorolisät, työkokemusta 3v, ikää 29.
Muistathan mainita myös sosiaaliturvatunnuksesi.
kk-palkka 1950+lisät yht n:2900kk Työkokemusta 12v ikää 34
Muistathan mainita myös sosiaaliturvatunnuksesi.
Suomessa ei montaa ihmistä ole, kenet vois ap:n pyytämillä tiedoilla tunnistaa. Ja jos epäilyttää niin onko pakko vastata.
alalla työkokemusta 15 v
ikä 38
Helsinki
jos nyt työstä jotain sanon niin "eräänlainen suunnittelija", asiantuntija-tyyppisessä asemassa, ylempi toimihenkilö
ikää 37v, työkokemusta 13 vuotta.
Ja työskentelen tampereella.
Ja olen urani huipulla. Ainoat korotukset tulevat olemaan yleiskorotuksia...