Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut anoppisi kanssa saunassa?

Vierailija
02.12.2011 |

Miltä tuntuis jos anopillasi olis simpsakampi kroppa, tissit ja pillu kuin Sinulla? :)

Oman anopin kroppa on aika timmi ja puska huoliteltu

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on kyllä normaali painoinen, mutta löysää riittää. Ihan kuin mullakin ;)

Vierailija
2/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on arviolta 150 cm ja 120 kg. Ei tykkää kovista löylyistä = saunan lämpötila 60-astetta, istuu alalauteella saunan ovi auki.

En itsekään ole mikää missi, saati kova saunoja, mutta tuolla tyylillä vain palelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini on pienikokoinen ja ihan siistinä itsensä pitävä ihminen - ei tunnu miltään kosken itsekään ole mikään riihen seinästä reväisty :P

Vierailija
4/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tosin saunominen liittyy esim. alapäähän? Kropan osaan arvioida vaatteet päälläkin, rinnat varmaan aika hyvin myös (villi veikkaus: sijaitsevat hieman alempana ilman liivejä, siinä kuin itsellänikin), saunatovereideni alapäätä en ole koskaan katsellut niin, että osaisin sen "simpsakkuutta" arvioida.

Vierailija
5/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun anopilla on kyllä kiusallisen hyvä kroppa :/ pillukin näyttää olevan trimmattu viiva ja itsellä ulkoneva karvallinen lurppatursake. Varmaan sillä on "se reikäkin" tiukempi kuin mulla. Ällöttää ajatus, että mieheni isä saa tiukempaa kuin mieheni :/

Vierailija
6/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun ensikerran heidän kesämökillä yllättäen anoppi pyysi saunaan kanssaan. Hieman ujostelin kun olin ajellut karvani (tai ne on aina) alapäästä kokonaan pois.

Silloin vielä alle 50v hyvä kroppainen anoppini ei sanonut mitään, ja ei sen jälkeenkään ole kommentoinut. Hänellä itselläänkin yleensä sellainen minitupsu.

Vierailija
7/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut. Anoppi on varmasti paljon timmimpi kuin minä.

Vierailija
8/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään voi olla perverssimpi kuin posliiniksi ajeleva aikuinen nainen, en ymmärrä edes sitä miksi joku alastonmalli ajaa vittunsa karvat pois se on naurettavaa ja häpeällistä mielestäni, toki niitä lyhennellä voi mutta ei kaikkia pois missään nimessä.

Vierailija
9/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään voi olla perverssimpi kuin posliiniksi ajeleva aikuinen nainen, en ymmärrä edes sitä miksi joku alastonmalli ajaa vittunsa karvat pois se on naurettavaa ja häpeällistä mielestäni, toki niitä lyhennellä voi mutta ei kaikkia pois missään nimessä.

Kylläpä sitä pikkuista päätä kiristää! Tuolla asenteella ei ole elämä helppoa..

t. 4:n kivan muksun äiti, ja ollut posliini viimeiset 18v.

Vierailija
10/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sitä pikkuista päätä kiristää! Tuolla asenteella ei ole elämä helppoa..

t. 4:n kivan muksun äiti, ja ollut posliini viimeiset 18v.

Elämä on just niin hankalaa kuin itse haluaa ja itsellä se on suht.helppoa, miltä tuntuu olla pedofiili? Itse en osaa tuohon ottaa kantaa kun en tykkää karvattomista, pidän niitä lapsina ja pedofiileina. :)

Vierailija
11/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs tätä:

Minä 171 cm 67 kg AA-kuppi

Anoppi 176 cm 52 kg C-kuppi

Joo arvatkaa miltä tuntuu... Pillusta en osaa sanoa eikä kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
12/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs tätä:

Minä 171 cm 67 kg AA-kuppi

Anoppi 176 cm 52 kg C-kuppi

Joo arvatkaa miltä tuntuu... Pillusta en osaa sanoa eikä kyllä kiinnostakaan.

Vierailija
13/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunotaan usein kolmestaan

Vierailija
14/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saunotaan usein kolmestaan

Appiukko?