Oletko ollut anoppisi kanssa saunassa?
Miltä tuntuis jos anopillasi olis simpsakampi kroppa, tissit ja pillu kuin Sinulla? :)
Oman anopin kroppa on aika timmi ja puska huoliteltu
Kommentit (15)
Anoppi on arviolta 150 cm ja 120 kg. Ei tykkää kovista löylyistä = saunan lämpötila 60-astetta, istuu alalauteella saunan ovi auki.
En itsekään ole mikää missi, saati kova saunoja, mutta tuolla tyylillä vain palelisin.
Oma anoppini on pienikokoinen ja ihan siistinä itsensä pitävä ihminen - ei tunnu miltään kosken itsekään ole mikään riihen seinästä reväisty :P
Miten tosin saunominen liittyy esim. alapäähän? Kropan osaan arvioida vaatteet päälläkin, rinnat varmaan aika hyvin myös (villi veikkaus: sijaitsevat hieman alempana ilman liivejä, siinä kuin itsellänikin), saunatovereideni alapäätä en ole koskaan katsellut niin, että osaisin sen "simpsakkuutta" arvioida.
No mun anopilla on kyllä kiusallisen hyvä kroppa :/ pillukin näyttää olevan trimmattu viiva ja itsellä ulkoneva karvallinen lurppatursake. Varmaan sillä on "se reikäkin" tiukempi kuin mulla. Ällöttää ajatus, että mieheni isä saa tiukempaa kuin mieheni :/
Muistan kun ensikerran heidän kesämökillä yllättäen anoppi pyysi saunaan kanssaan. Hieman ujostelin kun olin ajellut karvani (tai ne on aina) alapäästä kokonaan pois.
Silloin vielä alle 50v hyvä kroppainen anoppini ei sanonut mitään, ja ei sen jälkeenkään ole kommentoinut. Hänellä itselläänkin yleensä sellainen minitupsu.
mikään voi olla perverssimpi kuin posliiniksi ajeleva aikuinen nainen, en ymmärrä edes sitä miksi joku alastonmalli ajaa vittunsa karvat pois se on naurettavaa ja häpeällistä mielestäni, toki niitä lyhennellä voi mutta ei kaikkia pois missään nimessä.
mikään voi olla perverssimpi kuin posliiniksi ajeleva aikuinen nainen, en ymmärrä edes sitä miksi joku alastonmalli ajaa vittunsa karvat pois se on naurettavaa ja häpeällistä mielestäni, toki niitä lyhennellä voi mutta ei kaikkia pois missään nimessä.
Kylläpä sitä pikkuista päätä kiristää! Tuolla asenteella ei ole elämä helppoa..
t. 4:n kivan muksun äiti, ja ollut posliini viimeiset 18v.
Kylläpä sitä pikkuista päätä kiristää! Tuolla asenteella ei ole elämä helppoa..t. 4:n kivan muksun äiti, ja ollut posliini viimeiset 18v.
Elämä on just niin hankalaa kuin itse haluaa ja itsellä se on suht.helppoa, miltä tuntuu olla pedofiili? Itse en osaa tuohon ottaa kantaa kun en tykkää karvattomista, pidän niitä lapsina ja pedofiileina. :)
Miettikääs tätä:
Minä 171 cm 67 kg AA-kuppi
Anoppi 176 cm 52 kg C-kuppi
Joo arvatkaa miltä tuntuu... Pillusta en osaa sanoa eikä kyllä kiinnostakaan.
Miettikääs tätä:
Minä 171 cm 67 kg AA-kuppi
Anoppi 176 cm 52 kg C-kuppi
Joo arvatkaa miltä tuntuu... Pillusta en osaa sanoa eikä kyllä kiinnostakaan.
Anoppini on kyllä normaali painoinen, mutta löysää riittää. Ihan kuin mullakin ;)