Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan eroon mun miehestä...

Vierailija
02.12.2011 |

se vaan on helpommin sanottu kuin tehty. Jos itse vaadin eroa, siitä tulee aivan järkyttävä sota ja kellään ei ole kivaa, ei lapsillakaan.

Toivoisin niin, että mies löytäisi toisen naisen ja haluaisi itse lähteä. Se on ainoa tapa erota siististi ja mies varmaan tunnontuskissaan hoitaisi lapsetkin hienosti.

Olen lopettanu seksin antamisenkin jo 2 vuotta sitten, mutta aina vaan mies roikkuu tuossa. Eikö "sitä saa, mitä tilaa" pidäkään paikkaansa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä saat, eli pitää paikkaansa erittäin hyvin.

Eli nyt sitten tilaamaan sitä eroa...

Vierailija
2/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samasta haaveilen, eli että mies tulisi kotiin, ilmoittaisi että hänellä on toinen nainen ja että hän jättää meidät. Ja omantunnontuskissaan suostuisi siihen, että me jäämme asumaan nykyiseen kotiimme, hoitaisi lapsia aina tarvittaessa jne.

Itse olen yrittänytkin erosta puhua, mutta mies on aina heittämässä mua samantien pihalle, ilman ulkovaatteita ja tavaroita jne. Eli en uskalla edes mainita mitään. :( Ja jos vaan kaikessa hiljaisuudessa lähden lasten kanssa, siitä syntyy hirveä sota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraava renttu kiertoon. Onpa kanameininkiä. Tuossa olisi henkisen kasvun paikka mutta turha toivo. Ei ihme että onni karttaa.

Vierailija
4/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraava renttu kiertoon. Onpa kanameininkiä. Tuossa olisi henkisen kasvun paikka mutta turha toivo. Ei ihme että onni karttaa.

En tosiaankaan ole ottamassa uutta miestä, haaveilen ajasta lasten kanssa ilman riippakivi- miestä. Henkistä kasvua varmaan kaivataan juu, mutta olen ollut tässä suhteessa lähes 20-vuotta ja melkoisesti on tullut miehen taholta paskaa niskaan. Elämä on mennyt enemmänkin selviytymiseen kuin henkisen kasvun miettimiseen.

Vierailija
5/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veneessä, mutta mielenkiinnosta kyselen syitä erohaluunne?

Itse olen totaalisen kyllästynytn hoitamaan kotia ja lapsia yksin eikä meillä ole enää mitään puhuttavaa. Johtuen siitä kun vituttaa toi osallistumattomuus niin paljon nii loppui puhehalut ja kyllä kaikki muukin kohta kolme vuotta.

Vierailija
6/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot aikuiset ihmiset ja käyttäytyy kuin pienet kakarat. Kenties siitä tilanteesta voisi keskustella ja löytää joku järkevä ratkaisu. Mutta tuollainen idioottimainen pihtailu/kiukutteluleikki on kyllä typerintä mitä olen kuullut.

Mutta toisaalta mistäs sitä tietää jos sillä isännällä onkin toinen nainen, mutta ei jaksa aloittaa eroprosessia, kun akkakin on niin v-mäinen. No siinähän sitten katkeroidutte aivan rauhassa :D

Vierailija
7/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyys on ihan yhtä tyhjän kanssa, sitä mies kyllä saa.

Vierailija
8/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaankaan ole ottamassa uutta miestä, haaveilen ajasta lasten kanssa ilman riippakivi- miestä. Henkistä kasvua varmaan kaivataan juu, mutta olen ollut tässä suhteessa lähes 20-vuotta ja melkoisesti on tullut miehen taholta paskaa niskaan. Elämä on mennyt enemmänkin selviytymiseen kuin henkisen kasvun miettimiseen.

Näitä miestenvaihtajia katsellessa tulee kyyniseksi. Ikävä kyllä parisuhteessa onnellisuuden järkkääminen kuuluu molemmille. Mieti hetken oletko itse muuta kuin tympeä matami jolle mikään ei kelpaa? Tietenkin jos äijä pettää, hakkaa tai on alkkis niin ero on viisainta. Silti parisuhdeongelmien syy on harvoin vain toisessa osapuolessa.

Vierailija
9/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut aivan flow-tilassa siitä asti kun asian viimein sain otettua esiin.

Mies on epäsosiaalinen, vaikean luonteen omaava, työtön (pitää itsestään selvänä että minä elätän hänet). Heräsin siihen, että minä maksan kaiken, eikä minulla ole mitään omaa paikkaa, jossa joku ei koko ajan jäkätä tekemisistäni. Hän oli siis kotona 24/7, tekee erittäin vähän kotitöitä, mutta tietää aina kaiken paremmin.

Tunnen itseni niin vapaaksi, ihan kuin olisi herännyt pahasta unesta. Alakoululaiset lapset ottivat asian rennosti.

Vierailija
10/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miestenvaihtajia katsellessa tulee kyyniseksi. Ikävä kyllä parisuhteessa onnellisuuden järkkääminen kuuluu molemmille. Mieti hetken oletko itse muuta kuin tympeä matami jolle mikään ei kelpaa? Tietenkin jos äijä pettää, hakkaa tai on alkkis niin ero on viisainta. Silti parisuhdeongelmien syy on harvoin vain toisessa osapuolessa.

Jos riidoissa sinut haukutaan hulluksi ja pelotellaan että joudut suljetulle tai että olet tyhmä,kusipää ja huora jne. Miten tälläisessä tapauksessa?

Koskaan en kiitosta saa.

Koskaan ei ole lyöty. Lähelle on tultu. Juoppo ei ole eikä polta. Pettämisestä en tiedä. Itse olen pettänyt. Kerran tuli rakkauskirje naiselta kotiin. Mies sanoi ettei ole nähnyt naista vaan puhunut vaan.

Vierailija
11/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos riidoissa sinut haukutaan hulluksi ja pelotellaan että joudut suljetulle tai että olet tyhmä,kusipää ja huora jne. Miten tälläisessä tapauksessa?

Koskaan en kiitosta saa.

Koskaan ei ole lyöty. Lähelle on tultu. Juoppo ei ole eikä polta. Pettämisestä en tiedä. Itse olen pettänyt. Kerran tuli rakkauskirje naiselta kotiin. Mies sanoi ettei ole nähnyt naista vaan puhunut vaan.

[/quote]

Itse me kaikki ollaan vastuusta omista valinnoistamme. Jos parisuhde on niin huono ettei sitä voi enää saada toimivaksi, on jaksettava nähdä se eroamisen vaiva ja kestettävä ne eripuraisuudet mitkä siitä seuraa. Toinen vaihtoehto on tuhlata (ainoa) elämänsä huonossa liitossa.

Toisaalta omassakin tuttavapiirissäni on muutama pari, jotka ovat vain jumittuneet sellaiseen pihtaamisen ja jurottamisen asemasotaan. On sääli kun kaksi normaalia ihmistä tekee elämästä itselleen helvettiä. _parisuhteen eteen on tehtävä töitä_ , asiat eivät itsestään muutu miksikään.

Varsinkin pienten lasten vanhemmilla on se vastuu, että ensisijaisesti yritettäisiin saada se suhde toimimaan koska suuri osa eroista voitaisiin varmasti välttää. Mutta jos suhteessa on henkistä tai fyysistä väkivaltaa, alkoholia tai muita riippuvuuksia jne. toisen puolison henk.koht.ongelmia, joita toinen ei voi mitenkään poistaa eikä hoitaa, on sen ns. "Normaalin" osapuolen tosiaan jaksettava nähdä se eroamisen ja elämän uudelleen järjästelyn vaiva!

Vierailija
12/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut aivan flow-tilassa siitä asti kun asian viimein sain otettua esiin.

Mies on epäsosiaalinen, vaikean luonteen omaava, työtön (pitää itsestään selvänä että minä elätän hänet). Heräsin siihen, että minä maksan kaiken, eikä minulla ole mitään omaa paikkaa, jossa joku ei koko ajan jäkätä tekemisistäni. Hän oli siis kotona 24/7, tekee erittäin vähän kotitöitä, mutta tietää aina kaiken paremmin.

Tunnen itseni niin vapaaksi, ihan kuin olisi herännyt pahasta unesta. Alakoululaiset lapset ottivat asian rennosti.

Hakkasiko sinua ja lapsia. Millainen rikosmenneisyys miehellä oli?

Miten kestit häntä niin monta vuotta?

T: Saman kokenut

Vierailija
13/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalinen tarkoittaa rikollista

Luulin, että tarkoittaa ihmistä, joka ei ole sosiaalinen....

Vierailija
14/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsosiaalinen tarkoittaa rikollista

Luulin, että tarkoittaa ihmistä, joka ei ole sosiaalinen....

Se on ujo tai syrjäänvetäytyvä. Tai erakko. Epäsosiaalinen on rikollinen luonne.

Vierailija
15/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistä, jolla on vaikeuksia tulla toimeen toisten ihmisten kanssa en rikollista.

Hakkasiko sinua ja lapsia. Millainen rikosmenneisyys miehellä oli?

Miten kestit häntä niin monta vuotta?

T: Saman kokenut

Vierailija
16/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin kyllä epäsosiaalisella ihmistä, jolla on vaikeuksia tulla toimeen toisten ihmisten kanssa en rikollista.

Epäsosiaalinen tarkoittaa rikollista.

Se mitä tarkoitit on ujo tai syrjäänvetäytyvä persoonallisuus. Erakkokin käy.

Eli kaukana epäsosiaalisuudesta. Epäsosiaalinen on vaaraksi sosiaaliselle ympäristölle. Ujo ei ole sosiaaliselle ympäristölle vaarallinen tai edes haitallinen. Hän on korkeintaan haitallinen itselleen.

Minusta sinä olet epäsosiaalinen ex-miestäsi kohtaan. Halveksin sinua. Tekisi mieli räkäistä kasvoillesi. Sika.

Vierailija
17/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin kyllä epäsosiaalisella ihmistä, jolla on vaikeuksia tulla toimeen toisten ihmisten kanssa en rikollista.

Epäsosiaalinen tarkoittaa rikollista.

Se mitä tarkoitit on ujo tai syrjäänvetäytyvä persoonallisuus. Erakkokin käy.

Eli kaukana epäsosiaalisuudesta. Epäsosiaalinen on vaaraksi sosiaaliselle ympäristölle. Ujo ei ole sosiaaliselle ympäristölle vaarallinen tai edes haitallinen. Hän on korkeintaan haitallinen itselleen.

Minusta sinä olet epäsosiaalinen ex-miestäsi kohtaan. Halveksin sinua. Tekisi mieli räkäistä kasvoillesi. Sika.

Vierailija
18/19 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyypä sanoa, että tämä(kin) ketju on taattua aaveekamaa.

Kiitokset asiallisille ja kohtalotoverille. Minulla on vielä paljon töitä edessä ennenkuin saan elämäni tavalla tai toisella järjestykseen.

Vierailija
19/19 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyypä sanoa, että tämä(kin) ketju on taattua aaveekamaa.

Kiitokset asiallisille ja kohtalotoverille. Minulla on vielä paljon töitä edessä ennenkuin saan elämäni tavalla tai toisella järjestykseen.

Elät harhoissa ja ihmettelet kummia. Et pääse koskaan siihen mihin me muut lukemasi ihmiset pääsevät. Olemme jotain kaukaista siltä rajalta jota sinä blondi et koskaan tajua. Olet nollatajua. Et vain tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä