Sanomalehtien asiakaspalvelu. Kyllä v***ttaa.
Miksi olisi niin kovin hankalaa antaa hyvitys jakelun keskeytyksestä määräaikaiseen tilaukseen? Olen tilannut kyseistä lehteä opiskelijatilauksena monta vuotta ja ennen opintojani olin kestotilaaja, ja asiakaspalvelija lässyttää siitä kuinka he haluavat palkita pitkäaikaisia tilaajia ja siksi vain kestotilaajat saavat hyvityksen jakelun keskeytyksestä. Prkle!
Sitten kun ei mitään muuta enää keksinyt selitykseksi, sanoi että tietokonejärjestelmään ei voi tehdä kyseistä poikkeusta ja ikävä kyllä tilaussäännöt ei salli. Juu ei tietenkään.
Säännöistä ei voi poiketa, miksi? Mielestäni olisi kannattavaa pitää kiinni kaltaisestani uskollisesta tilaajasta? Kyseistä lehteä en kyllä tilaa kunhan nykyinen tilaus loppuu. Onneksi on muitakin.
Ja ei, minulla ei ole ketään kenelle avautua juuri nyt. Kiitos.