Tilasin Aku Ankan puhelinmyyjältä
ja sanoin, että viime vuonnakin Aku Ankan tilauksen toi joulupukki ja pyysin lahjakortin tyylistä korttia laitettavaksi joulupukin konttiin. No, lahjakortti tuli, mutta siinähän oli mun nimi! Eihän sellaista voi joulupukki tuoda. No, pieni vaivahan se on itse se tehdä, mutta kun lapsi on siinä iässä, että alkaa kyseenalaistamaan koko joulupukin, niin olis se ollut kiva, jos se lahjakortti olis ollut asiallisen näköinen eikä itse askarreltu, josta voi tunnistaa äidin jäljen. Tulostintakaan en voi käyttää, kun se on ollut rikki jonkun aikaa.
Kommentit (6)
Olenpa taas kateellinen, kun jollakin noin pieni ja helposti ratkaistava ongelma: laita sinun oman nimesi päälle joku tarra. Tuskin lapsi sitä viitsii repiä pois.
Sitä paitsi lapsesi tuskin joulupukkiinuskomisiässä osaa vielä lukea.
Meillä vanhin lapsikin uskoi aivan älyttömän kauan joulupukkiin ja edelleen käyttäytyy niin, että uskoisi siihen. Mä en tule myöntämään ettei joulupukkia ole olemassa, se tuo ihanaa jouluntaikaa.
Mietinkin tuota tarraa, mutta kortti on tosi pieni ja nimi pitkänä ja kapeana. Mietinkin että mustaisin sen, mutta miten sellaisesta nyt saa siistiä ja tuon kokoisia tarroja ei ainakaan meiltä löytynyt. Täytyy katsella kauapsta.
Niin, voithan sä kuvitella, että tämä on mun ainut ongelma, jos se sun oloa helpottaa.
asiakaspalveluun ja pyydä uus lahjakortti.
Hyvin yksinkertaista.
T. Entinen aku ankan myyjä
On olemassa valkoista konekirjoituskorjauslakkaa vielä näin tietokoneaikanakin. Ja voihan sen nimen peittää vaikka kynsilakalla.
Toivottavasti elämääsi vähän helpottaa, kun saadaan näin edes yksi ongelma vähemmäksi.
lapselle on pienestä pitäen kerrottu, että joulupukki on satuhahmo eikä meillä ole kyseinen hemmo vieraillutkaan koskaan.