Koska voi jäädä sairaslomalle?
Oon viikosta toiseen pärskinyt ja ollut nuhainen. Tauti ei vaan sitten millään tule päälle. Jos jäisin nyt saikulle, meniskö tauti jompaan kumpaan suuntaan? Mut kun tuntuu, että oon liian terve saikulle :/
Kommentit (8)
Oon tottunut, että saan etulinjassa aina kaikki taudit, jos vaan jotain on liikkeellä. Syön nykyään maitohappobakteereja. Voiko ne oikeesti vaikuttaa näin paljon?!
Sen arvaa, että lääkärikään ei mitää asialle tee, jos sanon, että joo ei oo kuumetta, kurkku ei oo kipeä, nokka vähä vuotaa ja yskittää niin että mikä mulla on...
Jos on puoliksi kipeä? Varmaanki just täs vaihees tartuttaa muihinki
voisko olla allergiaa? Uusia kasveja, uus asunto, työpaikka, treenisali??
nuhalääkettä ja mene töihin. Et sä saikkua tartte.
Vasta kun ei ole työkykyinen, jäädään saikulle.
Joo, mennään töihin joo mutta siis jotain 3 viikkoa tätä samaa, hermo menee.
Ehkä kannattaa mennä lääkäriin ja lääkäri antaa
saikkua. Jos et voi olla pois ilman lääkärintod.
niin lekuriin.
Ap täällä taas. Tää asia ei nyt valkene :D. Oon edelleen samas kunnos, työkaverikin totes, että toi X on ollut kipeä monta vkoa. No joo mutta kun olen tottunut siihen, että kun on kipeä, on hirvees taudis. Ja mä edelleenkin pienessä taudinpoikasessa. Veetuttaa vaan ku ei mitää tapahdu kumpaankaan suuntaan :/. Sen arvaa, että lääkärikään ei mitää asialle tee, jos sanon, että joo ei oo kuumetta, kurkku ei oo kipeä, nokka vähä vuotaa ja yskittää niin että mikä mulla on... Mutta miten voi olla näin sitkeässä se, että nousis ees kuume tai jotai?