Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meheviä kostotarinoita

Vierailija
01.12.2011 |

Jätetyn naisen kosto -ketjun innoittamana : kertokaa hauskoja, inhimillisiä, ilkeitä ja törkeitä kostotarinoita, kuultuja tai itselle tapahtuneita, tosia tai urbaanilegendoja!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ex aloitti suhteen kun olin raskaana. Uusi naisystävä oli idiootti ja vastaili puheluihin ja väänsi ja käänsi asiat minua vastaan. Exän ja mun välit oli muutenkin huonot ja tämä pahensi niitä. Sattui sitten se päivä, kun ex tuossa touhusi vauvan kanssa ja kertoi, että heillä naisystävän kanssa vähän ongelmia. Tietenkin asetuin exän puolelle, vaikka tosiasiassa asia ei kiinnostanut pätkääkään. Löin vettä myllyyn kertomalla naisen puhelinhöpinät ja maustoin niitä siten, että tiesin exän näkevän punaista.. Ja se siitä suhteesta, heh.. Nooh, exä yritti lämmitellä meiän välejä ja olin muka niin otettu. Oltiin kerran sitten vauvalenkillä ja ex katseli kun oli kivan näköisiä taloja ja myhäili, että mahtuis enemmänki lapsia ja minä totesin iloisesti: "juu ihania on. Katseltiin Juhan kans näitä eilen ja mietittiin ihan samaa.." Juhahan on minun miesystävä, josta ex ei tiennyt aiemmin mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän