Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävöin tytärtäni jo nyt :(

Vierailija
09.11.2005 |

Olen palaamassa työelämään, tulen hoitaneeksi tytärtäni melkein

3-vuotiaaksi asti kotona, kotiäitiys on ollut hetkittäin rankkaa ja olen toivonut tähän puuduttavaan arkeen muutosta. Välillä olen kurkkuani myötä täynnä uhmaikäisen tyttäreni tempauksia ja kaivannut edes hetken rauhaa ja ihkaomaa aikaa tarvitsematta olla aina jonkun käytettävissä.

7-vuotias esikoispoika on myös hankalassa iässä, tuntuu, että varhaismurrosikä kolkuttelee jo ovella, kaiken saa pyytää moneen kertaan ja viimein on pakko huutaa asiansa, kun tuntuu ettei muu tehoa. Siinä sitten kämppä vaan raikaa, kun huudamme poikani kanssa kilpaa, johon pikkusisko sitten yhtyy :(

Ja kun tuo isoveli ärsyttää varsin tahallaan pikkusiskoaan, alentuu samalle tasolle, vaikka on 4½ vuotta vanhempi :(((

Yllätyksekseni huomaan nyt ajattelevani, että minunhan tulee ikävä tytärtäni, jonka kanssa olen ollut lähes koko ajan yhdessä. Hän tulee varmasti pärjäämään päiväkodissa vallan mainiosti, siitä ei ole kyse, hän kun on reipas tyttö, mutta miten minä tulen pärjäämään töissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee.meilläkin 3v poika aloitta joidon viikon päästä ja tuolle toiselle vastaajalle että miten pystyt elämään sen kanssa että veit lapsesi noin pienenä hoitoon.lapsiraukat :(

AInahan tallainen toihinlahto on perheelle pieni kriisin paikka, niita elaman pienia taitekohtia. Hyvin sinakin parjaat! T: 2 lasta hoitoon alle 1v iassa

Vierailija
2/4 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin me pärjätään, kun äitiyslomat on mitä on ja lapsi on pakko viedä hoitoon tosi nuorena, jos vielä mielii töihin päästä. Ihan nuo ovat normaaleja mukuloita ainakin toistaiseksi. Kilttejä, kohteliaita ja normaalipainoisia ja terveitä, mitä nyt tällä meidän kadulla ja lähipuistossa plus kanssavanhempien palleroita olen tarkastellut. Mutta voin kyllä kysäistä illalla, kun treffataan tuossa kylätalolla, että kuinka me voidaan elää itsemme kanssa. Tulenko sitten vastaamaan?

miten pystyt elämään sen kanssa että veit lapsesi noin pienenä hoitoon.lapsiraukat :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ikävöinyt tytärtäni nyt 2kk, hän menehtyi 4.5.2012 auto-onnettomuudessa reilu nelivuotiaana, 4kk ennen 5v-synttäreitä.

Ikävä on kova.

Jaksamisia sinulle jo ikävääsi. Pianhan joudut olemaan jopa tunteja päivässä ilman lastasi, kun lapsesi on hyvässä hoivassa.

Vierailija
4/4 |
31.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varhaisteini-ikä kolkuttelee - jep

on se rasittava kolli, sitä ei kyllä tule yhtään ikävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän