ipad - toimiiko yhteen pc-koneiden kanssa?
Siis jos esim teen konferenssipaperin tai esitelmän muun asiakirjan pc-ohjelmistolla (officella, tms.) niin pystyykö niitä lukemaan ja käsittelemään ipadillä? Vai ymärtääkö sen vain maceillä tehtyjä tiedostoja?
Entä toisinpäin? Kun ipadillä tkee tiedoston, ottaa kuvan, käsittelee sitä jne, ymmärtääkö pc-kone sitä sitten?
Kommentit (3)
Applen tuotteisiin saa Officepaketin tai ilmaisen Open Officen
Eikö siihen tarvi olla joku pienennetty miniversio, jonka nimi on jotain muuta kuin office (en muista, mitä)?
jostain syystä mun pomon mac-koneella tehdyt docit ei ole doceja enää kun ne tulee mun pc-koneelle. Normaali avaa tiedosto-toiminto ei avaa niitä. Mun täytyy ensin avata ne www-mailin kautta, joka jostain syystä lukee niitä zip-tiedostoina ja sitten vasta ne saa auki.
Applen tuotteisiin saa Officepaketin tai ilmaisen Open OfficenEikö siihen tarvi olla joku pienennetty miniversio, jonka nimi on jotain muuta kuin office (en muista, mitä)?
jostain syystä mun pomon mac-koneella tehdyt docit ei ole doceja enää kun ne tulee mun pc-koneelle. Normaali avaa tiedosto-toiminto ei avaa niitä. Mun täytyy ensin avata ne www-mailin kautta, joka jostain syystä lukee niitä zip-tiedostoina ja sitten vasta ne saa auki.
Word, Powerpoint yms. tiedostot toimivat 100 % yhteensopivasti PC:stä Maciin ja takaisin.
ymmärtää kyllä, .jpg on .jpg
Applen tuotteisiin saa Officepaketin tai ilmaisen Open Officen