Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tällä viikolla tehnyt töissä MITÄÄN.

Vierailija
01.12.2011 |

Mietin jo miksi edes tulen tänne surffailemaan kun voisin ihan hyvin nukkua kotona pitkään ja surffailla sitten siellä vauvapalstalla ja facebookissa. Uutisetki on tullu jo luettua aika tarkasti, osa kahteen kertaan. :D

No, onneksi palkka juoksee. Ehkä ensi viikolla olisi jotain tekemistä. (Kolme päiväinen työviikko itsenäisyyspäivän ja sitä edeltävän välipäivän vuoksi.)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*utelias*

Vierailija
2/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ihan. Tiedän, että firma ei pitkään paukuttele enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt kyllästyttää, mutta ei mulla aina ole näin tylsää. Kyllä yleensä on aina jotain hommaa, mutta kiire ei ikinä.

Vierailija
4/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kolme päiväinen työviikko itsenäisyyspäivän ja sitä edeltävän välipäivän vuoksi.)

Vierailija
5/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai missä kohtaa lukee että maanantai on pyhäpäivä..?

Vierailija
6/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi se välipäivä on vapaata? siis miksi vain kolme päiväinen työviikko yhden pyhäpäivän takia?

Vierailija
7/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi se välipäivä on vapaata? siis miksi vain kolme päiväinen työviikko yhden pyhäpäivän takia?

Siksi kun sen voi ottaa talvilomapäiväksi. Meidän työpaikalla on puolet porukasta pois ensi maanantaina.

Vierailija
8/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla räjähtäis varmaan pää. ;D Saako udella, minkä alan töitä teet? Käsittämättömän kuuloista meininkiä.

Vierailija
9/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla räjähtäis varmaan pää. ;D Saako udella, minkä alan töitä teet? Käsittämättömän kuuloista meininkiä.

En kehtaa sanoa minkä alan töitä, mutta omassa työhuoneessa istuskelin tämänkin päivän. Kävin välillä kahvilassa hengailemassa ja jututin työkavereita. Huomenna taas samanlainen päivä. Ehkä "myöhästyn" parilla tunnilla jotta saan nukkua pitempään, ei kukaan varmaan edes huomaa. ;)

Ap

Vierailija
10/10 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että istun toimistossa omassa huoneessa ja pöytä on ihan puhdas. Ei ole yhtään mitään hommia ja kuitenkin yritän näyttää siltä, että teen jotain. Tää johtuu varmaan siitä, että olen aikanaan ollut töissä sekä kunnalla, että paikallisessa puhelinlaitoksella. Siellä ei tosiaan töillä rasitettu. Ahdistavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä