Miehille kysmys.. millainen viesti imartelee
haluan lämmitellä yhtä tyyppiä joka on ihana, kuuma, mutta hän on hyvin varovainen, tiedän että hän on kiinnostunut ainakin jossain mielessä.
Haluan toivottaa hyvää viikonloppua lyhyesti ja mukavasti, niin että hänelle jää hyvä mieli..
Kommentit (7)
vaikea tosiaan sanoa että onko hän kiinnostunut sinusta tai ei tms mutta viestillähän sekin asia alkaa selviämään. Voihan sitä toivotella vipinää tai sutinaa viikonloppuun, tai sitten että oon menossa sinne ja sinne, ehkä törmäillään. Tai sitten voi vähän kehua, että vie sun tiukat pakarat tai vahvat käsivarret vapaalle tms.
Jos näin miehenä kirjoitan viestin niin se näyttää miehen kirjoittamalta, naisilla on erilainen kirjoitustyyli. Toivottavasti joku kanssasisarista sparraa.
mutta olen varattu ja siinä vaiheessa peräännyin ja nyt olen muuttanut mieltäni asian suhteen.
Mieheni on ulkomaankomennuksella, olen pitkiä aikoja yksin ja tiedän että tätä miestä tämä asia vähän arveluttaa. Hän pelkää että jäämme kiinni tms.
ap
mistä siis miehet pitää? mitä te haluatte kuulla?
ap
että haluan sut sisääni ... salaa, kyllä toimii!
nauhoittaisit kännykameralla itsestäsi pienen pätkän, jossa puhuisit ja katsoen kameraan jotain sopivan naisellisen vihjailevaa...Vaikkapa, että "täällä ollaan , yksin kotona...olisitpa nyt täällä" ..."mitähän me voisimme keksiä yhdessä" tms..."onko jotain mitä haluaisit yhdessä?" Jos vielä näyttäisi , ettei sinulla ole ehkä paljoakaan ylläsi...Jos olisin ko.mies, kiihottuisin hyvin äkkiä ja varmasti olisin luonasi alta aikayksikön..M50
paitsi, että voisin neuvoa henkilökohtaisesti miten olemuksesta nauhoitukseen tehdään oikein viettelevä.
Olen hyvä arvioimaan miesten makua, lähetät videon vain esniksi minulle tarkistettavaksi ;)
on muutama mielessä mutta kun en tiedä miten miehet suhtautuu jos nainen laittelee miehelle sellaisia viestejä.
ap