Lue keskustelun säännöt.
Se olikin maanjäristys!
01.12.2011 |
Säikähdettiin kyllä aivan kamalasti aamulla. Niin kova pamaus ja tärinä tuntui ainakin Kuusankoskella. Mites muualla?
Kommentit (2)
Voimakkaammat järistykset?! Kun tämäkin tuntui jo pelottavalta. Täällä tosin on noita tehtaita niin ekana levisi pelko että kohta on ilma sakeana myrkkyä, että tehtaalla on sattunut onnettomuus. Onneksi ei ollut kuitenkaan sellaisesta kyse!!!
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vajoaa maanalle.. Nyyh. :)