Voisiko joku ihana ihminen ristiä kätensä
ja rukoilla poikani puolesta :(
Tv. se luhistuja äiti alempaa
Kommentit (8)
suuri rukoilija, mutta huokaisen puolestanne ylöspäin kuitenkin.
"Sinua siunata tahdon
jos olet väsynyt työstä
tai levottomasta yöstä
sinua siunata tahdon
Sinua siunata tahdon
jos joudut elämään yksin
voit kulkea käsityksin
sinua siunata tahdon
Sinua siunata tahdon
Herra sun kuormasi kantaa
ja sinulle rauhan antaa
Sinua siunata tahdon
Sinua siunata tahdon
lyhyen elämän ajan
ja kerran kun ylität rajan
sinua siunata tahdon."
Rukoilen että Taivaan Jumala toisi lohtua ja helpotusta teidän elämäänne. Luotan siihan lupaukseen että Hän tietää ja näkee meidät kaiki, sinutkin ja poikasi. Ja vaikka tuntuisi juuri nyt siltä että vaeltaisit pimeässä laaksossa , niin sinun kanssasi ja turvanasi on ikiaikojen jumala.
Rukoilen että Jumala kantaisi teidät tämän elämäntilanteen yli. Voimia ! Muistan rukouksin myös tulevina päivinä :O)
Ja vielä pieni rohkaisu Sinulle ap. Voit myös itse rukoilla. Se voi aluksi tuntua hassulta, mutta aivan vain mielessäsi jutella Jumalalle tai ääneen puhua.
Kyllä minä itsekin rukoilen, mutta minun rukouksiani ei taideta kuulla.
ap
enkä käsiäkään risti, mutta jos muslimin rukous kelpaa, niin laitan eteenpäin vihjeen, että pyydetään helpotusta tidän tilanteeseen.
Rakas AP,
Olen rukoillut puolestasi, pyysin että Taivaan Isä, joka näkee kaikkien perheiden tilanteet ja pystyy ihmeisiin, lähestyisi pian teitä ja antaisi helpotuksen tilanteeseenne - niin että ihan kohta olisi helpompaa hymyillä.
Siunausta sinulle,
"Rukouksen viesti menee aina perille. Se on kuin kirkas valonsäde, joka laskeutuu apua tarvitsevan päälle. Rukous on voimassaan välitön ja häikäisevä"
- Caroline Myss
Tapahtukoon Jumalan hyvä tahto kohdallanne.
jotta syyt selviäisivät, jaksaisitte tehdä tarvittavia muutoksia ja vointi paranisi lopulta.