Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tissit pilalla!

Vierailija
30.11.2011 |

Tai ainakin siltä tuntuu. KAmala katsoa itseään peilistä, kun toinen roikkuu ties missä ja toinen on vielä kutakuinkin normaalien kirjoissa oleva rinta. Kokeilin rintaliivejä, mutta mä en kaupoista löytänyt yksiäkään sopivia ton toisen puolen takia. Masentaa. Miten mä kehtaan enää ikinä pistää mitään uikkareitakaan päälle? Eikä noista mitenkään saa symmetrisiä muuten kuin kirurgin veitsellä. Kuitenkin, oon tasaisesti imettänyt! En siis vain toisella puolella! Miksi siis tuo toinen räjähti ja toinen ei? Muille käynyt samaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas symmetriseksi ajan kuluessa.

Vierailija
2/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisessa on vielä jotain turvotusta jälellä?

En siis vähättele yhtään tuskaasi mutta biologisesti ajatellen sun tisseissä ei ole mitään vikaa, ne muuttuu äitiyden myötä toisilla enemmän toisilla vähemmän. Tämmöstä tää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä olrkssn zstkpizzru muifrn dilmillr jotrn pidä vaan paita päällä

mulla on ihan samaa ja olen imettänyt kuusi vuotta ja aika montaa lasta ja tissit on kuopilla ja ryppyiset ja toinen on isompi miutta ei se haittaa, ei niitä tarvitse muille näytelläkään

paita päälle vaan ja ulos!

Vierailija
4/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä mulla on joku ikäkriisikin menossa. Ehken mä ajatellu, että se kroppa ihan näin paljon muuttuisi. Juuri kun pompin riemusta, että vatsa laskeutui suht normaaliksi, huomasin noi rinnat. En ikinä kuvitellutkaan, että synnyttämisen jälkeen näyttäisin samalta, mutta silti tuntuu pahalta. Ja kun ympäriltä kuuluu vain, että näin se menee, kestä se. Mutta ehkä mä kuitenkin olisin halunnut kuulla jotain rohkaisevaa, että kyllä siihen tottuu. :) Joo, ja imetyksestä on suht vähän aikaa. Lapsi nyt 7kk, imetys lopetettiin n. kuukausi sitten.

Niin ja ikää on vähän.

Ap

Vierailija
5/5 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä sä ite näät asian pahemmin kuin vaikkapa miehesi. Kulttuuri on nykyään ihmeen tissikeskeistä ja ihanteena pidetään laihaa naista jolla on d-kupin rinnat. Menepä Afrikkaan niin siellä kävellään riipputissit paljaina, joillakin ne riippuu melkein polviin saakka, ja se on ihan normaalia. Kyllä sä totut tuohon muutokseen ja ehkä kun menet uimahalliin ja vilkuilet ympärillesi, voit huomata että täydellistä kroppaa ei saa kuin photoshopilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä