Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako ystävää sinulla on?ikäsi?

Vierailija
30.11.2011 |

kuinka usein näette??

olen kohta 30v

asunut siellä täällä, tavannut häilyviä tyyppejä ja selkään puukottajia.

tulos:

1 lapsuuden ystävä, nähdään 4 krt/vuosi

ehkä 4 tuttavaa joita voi välillä nähdä ja työyhteisö.

enimmäkseen olen miehen ja hänen sukunsa tai hänen ystävien kanssa..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä peruskouluaikaista kaveria tapaan noin kerran kuukaudessa tai harvemmin.

Olen 24v.

En ole koskaan ollut sillä lailla kaverien perään kuin iso osa ihmisistä tuntuu olevan eikä ystävillä ei ole minulle erityistä merkitystä. Ensisijaisesti tykkään olla yksikseni, perheen tai avomiehen seurassa.

Vierailija
2/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä peruskouluaikaista kaveria tapaan noin kerran kuukaudessa tai harvemmin.

Olen 24v.

En ole koskaan ollut sillä lailla kaverien perään kuin iso osa ihmisistä tuntuu olevan, eikä ystävillä ole minulle erityistä merkitystä. Ensisijaisesti tykkään olla yksikseni, perheen tai avomiehen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 49 v, pienet lapset

Vierailija
4/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kaksi ikäistäni serkkutyttöä eli ollaan oltu ystäviä nelisenkymmentä vuotta, tavataan ehkäpä kerran parissa vuodessa

-paras ystäväni, luokkakaveri peruskoulusta, tunnettu kuusivuotiaasta, tavataan kerran vuodessa

-kolmannelta asuinpaikkakunnaltani jäi teinivuosilta pysyviksi ystäviksi 4 ikäistäni naista, tavataan kerran pari vuodessa

-nykyisellä asuinpakkakunnalla minulla on 4 hyvää ystävää ollut viidentoista vuoden ajan ja tavataan kerran vuodenajassa ;-)

Yhteydenpito on enemmänkin kuvien kera meilailua sekä tekstailua kaikkien yllämainittujen kanssa, lisäksi minulla on mukava uusi tuttavuus naapurissa, jonka kanssa lenkkeillään viikoittain.

Vierailija
5/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on aika lähellä sitä, ja mieheni. Hekään eivät ihan kaikkea minusta tiedä joten ovatko ihan ystäviä sitten hekään..

Kavereita on muutama.

Ai niin ja ikää 38.

Vierailija
6/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole kavereita tai tuttavia?

Minäkin ajattelen ystäväksi ihmistä joka on mukana niin suruissa kuin iloissakin ja läsnä jokapäiväisessä elämässäni ja arjessa.

Mummoni sisko tai serkkuni vaimo ovat ihmisiä joita näen pari kertaa vuodessa.

Vierailija
7/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni

Serkkuni

Lapsuudenystävä

Miespuolinen lapsuuden ystävä

Miespuolinen entinen työkaveri

Siskon exä

Työkaveri toiselta paikkakunnalta, mies

Entinen naapuri

Toinen entinen naapuri

Ex-anoppi

Nyt olen ystävystymässä kahteen mieheen, toinen entinen työkaveri ja toinen harrastuskaveri

Hyvä ystävä on myös mies, jonka kanssa käyn lounaalla joka päivä, tosin hänelle en kerro ihan kaikkea.

Ikää minulla 47v

Vierailija
8/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voi sanoa ystäväksi jos tapaa vain pari kertaa vuodessa?

Vierailija - 30.11.11 10:22 (ID 13822638)

Eikö ne ole kavereita tai tuttavia? Minäkin ajattelen ystäväksi ihmistä joka on mukana niin suruissa kuin iloissakin ja läsnä jokapäiväisessä elämässäni ja arjessa. Mummoni sisko tai serkkuni vaimo ovat ihmisiä joita näen pari kertaa vuodessa.

Työkavereita näen päivittäin ja naapureita, mutteivät he ole ystäviäni, eivät he tunne minua; ajatuksiani, ilon ja surun aiheita, menetyksiäni ja onnenhetkiäni elämässäni, eivätkä puolisoani, perhettäni eikä sukuani.

Aikuisena perheellisenä naisena minulla ei ole aikaa rientää ympäri Suomea fyysisesti tapaamaan ystäviäni, kun puhelin ja sähköposti ovat keksityt niin ystävyyttä pidetään yllä nykyajan keinoin.

T: 40v+ likainen tusina

Vierailija
9/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme tosi läheistä ystävää harrastuksen kautta (tunnettu noin 6v)

kahdeksan koulu/lukioaikaista ystävää, joita näen aina kuin käyn kotikaupungissani, osan kanssa soittelen päivittäin ja porukalla tehdään kaikkea kivaa

sitten on uudet opiskelukaverit, muutama läheisempi työkaveri ja parikymmentä vanhaa kaveria, joita näen harvoin ja joille en kerro kaikkea, mutta joiden kanssa olen kuitenkin yhä tekemisissä.

ja sitten on tietenkin sisko ja pari läheistä serkkua!

ikä 20v

Vierailija
10/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yksi "kaveri". Pidämme yhteyttä puhelimitse.

Lapsuudessani oli montakin hyvää ystävää, mutta ne aina jäivät vanhalle paikkakunnalle muutettaessa (muutimme paljon). Yritin lämmitellä vanhoja HYVIÄ kaverisuhteita Facebookin kautta, mutta en onnistunut. :(

Työkavereista en ole koskaan ystäviä saanut, olemme niin erilaisia ja erilaisessa elämäntilanteessa olevia.

Muutoin olen kaveerannut vain selkäänpuukottajien kanssa ja järjestäen kaikki suhteet ovat kaatuneet itkuun ja hampaankiristykseen. :(

Myös narsistinen exäni onnistui karkottamaan ne viimeisetkin vähän reilummat kaverit. Nyt ei sitten ole oikein ketään, muuta kuin tuo puhelinkaveri.

Vierailija
11/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako ystävää sinulla on?ikäsi?

MINULLA ON 1 PARAS YSTÄVÄ, OLLAAN OLTU YSTÄVIÄ LAPSESTA ASTI. LISÄKSI MINULLA ON 5 YSTÄVÄÄ, HYVIÄ KAVEREITA YLI 10. JA SISARUKSET OVAT MYÖS YSTÄVIÄNI (5KPL)

kuinka usein näette?? PARASTA YSTÄVÄÄNI MUUTAMIA KERTOJA KUUKAUDESSA. ASUMME ERI KAUPUNGEISSA. MUTTA USEIN SITTEN YÖKYLÄILEMME, VIIMEKSI YSTÄVÄNI OLI LAPSINEEN MEILLÄ 5 YÖTÄ KYLÄSSÄ. KÄYMME MYÖS JUHLIMASSA YHDESSÄ USEITA KERTOJA VUODESSA.

OLEN 32V

MINULLAKIN MONTA RASKASTA "EROA" HYVISTÄ YSTÄVISTÄ. OLEN MENETTÄNYT PARHAITA YSTÄVIÄNI 4KPL MATKAN VARRELLA RIITAISASTI. ONNEKSI NYKYINEN PARAS YSTÄVÄNI ON PYSYNYT RINNALLA AINA.

Vierailija
12/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori jäi isot kirjaimet päälle..

Muita ystäviäni nään riippuen siitä missä he asuvat. samassa kaupungissa asuvia useammin, 1-2kertaa 2vko, sisaruksia vielä useammin. Käyvät meillä aika paljon. Kavereita näen harvemmin, illanistujaisissa ym

Vierailija
13/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa te av-mammat olette ainoat, jonka kanssa mä juttelen.

Sukulaisiakaan ei kiinnosta pitää yhteyttä, edes facessa.

Vierailija
14/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa te av-mammat olette ainoat, jonka kanssa mä juttelen.

Sukulaisiakaan ei kiinnosta pitää yhteyttä, edes facessa.

unohdin iän, 40v

Vierailija
15/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille puhuu ja hymyilee nätisti.

Vierailija
16/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 2.

Kavereitakin on ollut kasapäin, muta eipä niitä enää oikein näy. Muutto toisaalle ja sitten kavereiden/ystävien pariutuminen ja lasten tekeminen on jättänyt meikäläisen aika yksikseen. Tosin eipä tuosta ole hirveästi haittaakaan ollut. Onpahan nuo kaksi ystävää kuitenkin. Ja kavereitakin joskus sentään näkee, tai ainakin niille voi soitella.

Ikää 29v.

Vierailija
17/19 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ja hyvänpäiväntuttuja on monta kymmentä.

Hyviä kavereita 2.

Sydänystäviä joiden kanssa voi puhua aina kaikesta mahdollisesta 3. Näistä 2 on miespuolista ja kolmas on naispuolinen ja entinen rakkauteni.

M45v

Vierailija
18/19 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sellaista ystävää, joille pystyn puhumaan mistä vaan ja joita näen usen, ehkä kerran viikossa.

Sitten on yksi yläasteaikainen ystävä, jonka kanssa nähdään ja soitellaan harvakseltaan, mutta silti aina kun nähdään, on kuin aikaa ei olisi siinä välissä ollutkaan yhtään.

Sitten on opiskelukavereita joiden kanssa nähdään/soitellaan ehkä kerran kuussa, mutta kai he ovat siis vain kavereita.

Eli kolme ystävää. Itse olen 24 v. Kaikki nämä läheisimmät ystävät ovat ala- tai yläasteajoilta.

Vierailija
19/19 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että niin monella ei ole yhtään tosiystävää. Yksikin riittää.

Hmm, itse olen 27 ja minulla on n. 5 sellaista tosiystävää, jolle voin jakaa ihan kaiken. Sen päälle on ehkä toinen 5 sellaisia kavereita, joita näen silloin tällöin, mutta joille en ole heti soittamassa kaikkia ilojani/murheitani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme