Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

CONVERSE-tennarit: kestävätkö paremmin kuin halpikset?

Vierailija
30.11.2011 |

olen tähän asti käyttänyt halpistennareita (10-20e) ja ne eivät kestä yhtä kautta pidempään, käytän niitä siis tosi paljon. Ovatko Converset kestävämpiä vai kuluvatko yhtä nopeasti? Kuinka kauan Converset ovat palstalaisilla kestäneet hyvinä? En haluaisi maksaa pelkästä merkistä...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edelliset converset kesti 5 vuotta päivittäistä käyttöä (en tosin talvella tietty käyttänyt). Nykyset toista vuotta käytössä :)

Vierailija
22/29 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliset converset hajosi kesän käytön jälkeen. Se reunakumi/mikälie halkesi. Ostettu 2011 keväällä. Käytin niitä sen jälkeenkin kyllä, mutta nyt rupeavat repsottamaan niin, että ovat käytössä vain rönnökenkinä. Olin pettynyt huonoon laatuun, mutta päätin antaa merkille mahdollisuuden ja ostin elokuussa toiset. Niitä en ole vielä paljon ehtinyt käyttämään, että osaisi laadusta sanoa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut käytössä kahdet Converset, kummatkaan eivät ole kestäneet sen huonommin tai paremmin kuin ihan halpikset, joita on ollut parit käytössä myös. Parhaiten ovat kestäneet Coq Sportifin ja Espritin tennarit. Tosin noita Espritejä voi kai melkein halpiksina pitää?

Vierailija
24/29 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne paremmin kestää kuin nää niin sanotut halpistennarit. Kyllähän conversetkin käytössä kuluu tottakai, mutta ei mun mielestä lähellekkään yhtä nopeasti kuin halvemmat versiot.

Vierailija
25/29 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät mulla paremmin kuin halpikset. Halpikset ovat vain mun jalkaani usein mukavammat. Käytän molempia vaihtelevasti.

Vierailija
26/29 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat converset ollu nyt maaliskuusta alkaen. Ei mitään valittamista. Ahkerassa käytössä. Feikki converset kesti 2vko.

Vierailija
27/29 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Ostin viime keväänä halpistennarit Intersportista ja nyt syksyllä se reuna on irrallaan kankaasta. Ostin H&M:ltä uudet, leopardikuvioiset halpistennarit, maksot sellaiset 20 € ja oli paremmat kuin Intersportin tennarit. Ostin myös Step In:nistä Converset ja käytän niitä yhtä paljon kuin leopardeja. Hinnasta päätellen uskon, että Converset on paremmat kuin H&M:mmän leoparditennarit.

Vierailija
28/29 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät all starit kestivät minulla miltei päivittäisessä käytössä kolme vuotta. Ovat suht. ehjät edelleen, mutta jossainpäin saumaa on reikä mistä menee kiviä sisällä. =D 
Ja minulla siis all starit on ympärivuoden käytössä, oikeastaan mikään muu kengän malli ei ole jalalleni sopiva. 

Vierailija
29/29 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, laatua on selvästi heikennetty. Ei edes yhtä vuotta kestänyt!