Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaapas kokemuksia Tuusulan Jokelasta asumisalueena?!mitä hyvää,mitä huonoa`?

Vierailija
09.11.2005 |

asuisitko itse,miten asuvat ne,ketä tunnet alueelta,jne...kaikki asiallinen info otetaan vastaan ilomielin.muutamme ehkä ko.alueelle jossain vaiheessa elämää..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan omakotitalossa rauhallisella omakotitaloalueella ja puisto on ihan melkein vieressä. Toinenkin puisto on noin 400m päässä. Ne joita täältä tunnen asuvat pääasiassa myös omakotitalossa, yks äiti lapsineen asuu kerrostalossa ja toinen rivarissa (siis joita mä tunnen). Jokelasta löytyy terveyskeskus hammaslääkäreineen ja neuvoloineen, kirjasto on ja perhekahvilat ja srk:n kerhot. Kolme päiväkotia ja vissiin pari ryhmistä? Valintatalo, K-market keskustassa ja Siwa vähän kauempana. Yläaste/lukio on samassa rakennuksessa (nyt rempassa) ja ala-asteita on kolme. Pari baaria (en käytä) ja pari pizzeriaa. Kunnon kahvila puuttuu, joku aloittaa joulukuussa kahvilan pidon, saa nähdä minkälainen siitä tulee. Alkoa ei ole ;) Tosin Järvenpää ja Hyvinkää on noin 10 km päässä jonne pääsee junallakin, niinkuin Helsinkiinkin kätevästi pääsee junalla.

Vankilan olemassaoloa ei huomaa muuten kuin jos ohi ajaa. Ja alan ihminen on sanonut että huumeet ovat Jokelassa pieni ongelma jos vertaa Tuusulan keskuksen alueeseen jossa Helsingin läheisyys näkyy vielä pahemmin. Mukava pikku paikka, mä tykkään ja ei siis olla täältä kotosin, ei edes pk-seudulta.

Vierailija:

asuisitko itse,miten asuvat ne,ketä tunnet alueelta,jne...kaikki asiallinen info otetaan vastaan ilomielin.muutamme ehkä ko.alueelle jossain vaiheessa elämää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme