Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui kaverini luona viikonloppuna..

Vierailija
16.11.2005 |

Menin vanhan ystäväni luo, joka asuu miehensä kanssa eri kaupungissa. Tarkoituksena oli viettää hauska viikonloppu yhdessä. No, juotiin sitten viiniä ekana iltana ja juteltiin ja vaihdettiin kuulumisia. Ja sitten pariskunta läväytti pienessä humalassa, että he haluavat molemmat harrastaa mun kanssa seksiä!! Siis täh? En voinut uskoa korviani, ja todella vaivaantuneena kieltäydyin. No, sitten juotiin lisää ja lopulta pariskunta päätti rakastella minun katsoessani. Niin sitten tapahtuikin lopulta. Taisi olla viimeinen kerta kun kävin heidän luonaan. Eikä oo provo, vaikka varmasti joku näin luuleekin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt toiseen huoneeseen.

Vierailija
2/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voi aikuisella iällä yllättyä toisten taipumuksista! Luulen, että he olivat puhuneet asiasta etukäteen ja oikein varautuneet asiaan ennen tuloani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olisin ehkä ajatuksesta voinut kiinnostuakin, mutta jokin tilanteessa teki sen hyvin ahdistavaksi. Enkä kyllä nauttinut ollenkaan asiasta.

Vierailija
4/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on totta, niin kyllä aikuinen ihminen voi sanoa tuollaisessa tilanteessa, että mua ei kiinnosta teidän paneskelut ja heippa. Tavataan uudestaan jos osaatte olla ihmisiksi.

Vierailija
5/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuaisitte jos olisitte olleet tilanteessa. Kun ensin kerran kieltäydyin ekasta ehdotuksesta, niin sitten juotiin lisää viiniä, ja lopulta he kysyivät, käykö että he vähän tekevät tuhmia keskenään. Lupasin, en tajunnut, että he riisuvat vaatteet ja alkavat rakastella. Meni jotenkin vaan liian pitkälle ja siksi en osannut enää lopulta poistua paikalta, vaikka olinkin ahdistunut. En kehdannut " loukata" heitä lähtemällä huoneesta, siis kyseessä on vanha ystäväni.

Vierailija
6/10 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä voisin kolmanneksi pyöräksi lähteä, jos oma mieheni saisi osallistua myös.

Vierailija
7/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:((((

Vierailija
8/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mennyt mukaan? Et ovuloinut?

Vierailija
9/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on melkein raiskaus. Välit poikki noihin pervoihin. Ö

Vierailija
10/10 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhoja olette? Miten pitkään tunteneet? Miten usein tekemisissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan