Pasilassa en voisi asua, karsee mesta!
Kommentit (8)
menee n.10 min talleille, siis heppoja, metsää, kaikki silti lähellä.. Asutaan aivan keskuspuiston tuntumassa. En muuta koskaan pois! Ap ei varmaan ole koskaan edes käyny muualla kuin itä-pasilan pahimmissa slummeissa. Missäs ap sitten itse asuu? jossain kannelmäessä? ;D
Tietenkin liikenneyhteydet, mutta myös sikäläisten Hitas-kämppien epätavallinen pohjapiirros: hienoimpia kerrostaloasuntoja, mitä olen nähnyt. Oli nautinto asua sellaisessa. Alueen yleisilme ei sitten kuitenkaan ollut ihan niin nätti kuin haluaisimme, joten emme jääneet pysyvästi.
Olen asunut Itä-Pasilassa ja minusta se oli aivankuin olisi asunut slummissa. Kadulla näki kesäaikaan paljon alkoholisteja ja myös narkomaaneja. Ja en ole koskaan missään kaupunginosassa nähnyt niin paljon mielenterveysongelmaisia kun Pasilassa. Tämä tälläinen oikein pisti silmään. Olen asunut Itä-Helsingissä Herttoniemessä ja se oli hyvin siistiä aluetta ja myös Pohjois-Helsingissä Siltamäessä ja se oli myös siistiä aluetta ja Pasila oli röttelö näihin alueisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Itä-Pasilassa ja minusta se oli aivankuin olisi asunut slummissa. Kadulla näki kesäaikaan paljon alkoholisteja ja myös narkomaaneja. Ja en ole koskaan missään kaupunginosassa nähnyt niin paljon mielenterveysongelmaisia kun Pasilassa. Tämä tälläinen oikein pisti silmään. Olen asunut Itä-Helsingissä Herttoniemessä ja se oli hyvin siistiä aluetta ja myös Pohjois-Helsingissä Siltamäessä ja se oli myös siistiä aluetta ja Pasila oli röttelö näihin alueisiin verrattuna.
Et nähtävästi ole koskaan edes nähnyt slummia.
Voithan sä mennä Aurooran sairaala alueelle rentoutumaan, siellä liikkuukin paljon niitä muumeja ja nuuskamuikkusia. Pus
Asuisin erittäin mielelläni Pasilassa, kaupungin vuokra-asunnossa - kiitos!?!?!?!
Asuin vuosia Länsi-Pasilassa, eikä mitään valittamista. Keskuspuisto vieressä on upea ja paljon tuli siellä lenkkeiltyä.
Länsi-Pasila on kivaa aluetta. Keskupuistokin ihan vieressä, eikä autojen melua.