Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mietin tässä elämääni ja mä olen aina saanut mitä olen halunnut. Aina saan tahtoni läpi

Vierailija
29.11.2011 |

Nytkin oli taas yksi esimerkki, missä jouduin pistämään vähän kova kovaa vastaan ja kas vaan kun mahdoton tilanne muuttuikin mahdolliseksi. Virastoasiasta kyse. Tällaisia esimerkkejä on lukemattomia. Enkä ole inhottava ja ilkeä, vaan ystävällinen mutta sitkeä ja jämäkkä.

Myös elämän suuret linjat ovat menneet niin kuin olen halunnut ja aika helposti. Opiskelupaikka, työpaikat, uralla eteneminen, perhe. Mikä luonnonoikku ja onnenkantamoinen oikein olen? Ihmettelen aina joidenkin ystävien valitusta kun joku virasto x esim. kohtelee heitä huonosti ja mun mielestä melkein missä vain saa asiansa etenemään puhumalla ja perustelemalla.

Muita, jotka ovat kokeneet vain vähän vastoinkäymisiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmaan onnellinen ja tyytyväinen itseesi ja elämääsi?

Vierailija
2/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika täydellisyydentavoittelija, se tuo stressiä ja paineita. Olen 35+.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet tyytyväinen? Mitä hyötyä tuosta kaiken helpolla saamisesta on, jos ei kuitenkaan ole onnellinen?

Vierailija
4/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hyvät kokemukset kumuloituvat. Huonot myös, ja ihminen alkaa myös uskoa epäonneensa, ei tarvita kuin pari huonoa juttua ja se usko siihen, että mikään ei tule koskaan onnistumaan, saattaa jo alkaa hahmottaa uraa.

Ei pidä yleistää mutta kyllä mun mielestä tuollaista on välillä ihmisistä havaittavissa.

Vierailija
5/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei olisi ollut normi. Nyt en paljon muusta tiedä. Nyt havahduin ylipäänsä miettimään koko asiaa.

ap

olet tyytyväinen? Mitä hyötyä tuosta kaiken helpolla saamisesta on, jos ei kuitenkaan ole onnellinen?

Vierailija
6/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne, joiden elämä menee suht vaivattomia reittejä, eivät kykene ymmärtämään niitä, jotka vaipuvat epätoivoon ja tarjoavat näille hyödyttömiä neuvoja, koska eivät ole olleet samassa tilanteessa.

Vierailija
7/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen suorittajatyyppi, joka koko ajan suorittaa eri asioita eikä ole koskaan tyytyväinen kuin vähän aikaa? Sehän on vähän niin kuin addiktio jolla peitetään jonkinlaista tyhjyyttä.

Vierailija
8/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa elämässä en niinkään. Osaan nauttia pienistäkin asioista ja pidän itseäni melkoisen empaattisena ihmisenä.

Tuohon vielä että olenko onnellinen / tyytyväinen itseeni niin olen kyllä erittäin onnellinen ihminen, mutta en välttämättä voi sanoa olevani tyytyväinen itseeni, koska olen niin perfektionisti etten koe olevani täydellinen, "valmis".

Uskon tuohon jonkun kirjoittamaan asioiden kumuloitumiseen - niin hyvässä kuin pahassa. Ihminen voi murtua pienestäkin, ja kun vaikeuksien sarja vaan jatkuu, ei enää voi uskoa että mikään menisi hyvin. Mulle on käynyt nimenomaan päinvastoin. Monet asiat on vaan tipahdellut syliin ja näen haasteetkin mahdollisuuksina, en usko heti jos joku sanoo ei. Yleensä se aina on kuitenkin kyllä, kun vähän jaksaa tehdä töitä.

ap

sellainen suorittajatyyppi, joka koko ajan suorittaa eri asioita eikä ole koskaan tyytyväinen kuin vähän aikaa? Sehän on vähän niin kuin addiktio jolla peitetään jonkinlaista tyhjyyttä.

Vierailija
9/9 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on lapsesta asti ollut niin paljon vaikeuksia, että nykyisin en usko kovin pienestä lannistuvani.