Ostin vitun kalliin laukun! Ootko kade? ;)
En oo koskaan ennen ostanu mitään näin kallista ja HIENOA! TyökaveritKIN haukko henkeään ku näki sen :)
Kommentit (20)
Mulla ei ole laukkufetissiä. Se on vain esine, jossa kuletellaan tavaroita. Laukun on toki hyvä olla nahkaa, että se kestää.
Mitään muuta laukkua en keksi kadehtia.
en vaan tiedä että millaisen :D mikäs sulla on? mitä kustansi?
Kuulostat niin pissikseltä, ei mene läpi. Olisin uskonut, jos et olisi kiroillut otsikossa. Provoooooooooo.
Ps Aiheuttavatko kalliit merkkivaatteet/laukut sinussa kateutta kun nostit tämän provon??? Ylipäätään ihmettelen miten ihmiset provosoituvat niin helposti toisten kalliisiin ja kauniisiin asioihin, koruihin, laukkuihin, taloihin jne. Kateutta???
tuskin tulen koskaan olemaan kaeellinen ihmiselle, jonka kielenkäyttö on jäänyt tuolla tasolle tai jonka tarvitsee pönkittää itsetuntoaan tällaisilla aloituksilla av:lla :)
se on hieno laukku, ja sulle tulee siitä hyvä mieli, niin voin kadehtia :)
Kiva jos olet onnellinen. Itse en ole koskaan ymmärtänyt laukkuvillitystä, enkä todellakaan erota Seppälästä ostettua veskaa Vuittonista.
päässyt Birginiin kajoamaan...
Ma olen miettinyt, haluaisinkon oikeasti sen jos tilaisuus tulisi, ja tullut siihen tulokseen etta se on liian kolho...
Tulee tuosta aloituksesta mieleen, että Tukiaisen Jossuko se sielä kirjoittelee. Joillakin on hassu tapa toivoa, että toiset kadehtisivat ja käyttäytyä niin, että saavat osakseen lähinnä sääliä ja huvittuneisuutta.
mutta jos se on todella ihana niin kyllä minä kade olen.
kallis laukku = kateus ja/tai ihailu :) Tai näin nyt kalliin laukun omistajana olen tämän kokenut
ap
Luultavasti en, suurin osa teistä jotka ostaa merkkilaulun muiden kadehdittavaksi, valitsee jonkun ruman. Rahalla kun ei saa tyylitajua.
Kiva jos olet onnellinen. Itse en ole koskaan ymmärtänyt laukkuvillitystä, enkä todellakaan erota Seppälästä ostettua veskaa Vuittonista.
Ja vaikka olisit kertonut hinnan, en työkaverinasi silti olisi haukkonut henkeä.
Noin yleisesti kalliit laukut on ok, jos ihmisellä on todella varaa niihin. Sellaista henkilöä, joka vähistä varoistaan otsa hiessä säästää todella kalliiseen laukkuun en ymmärrä. Tuntuu, että niille rahoille olisi varmasti monta muutakin fiksumpaa käyttökohdetta. Mutta kuten edellinen mainitsi, jos siitä tulee onnelliseksi, niin mikäs siinä. Ei ole minun asia moralisoida, miten toiset rahansa käyttää, kunhan lapset ei näe nälkää.
Miksi kadehtisin jotain säkkiä? Paljon mielenkiintoisempiakin asioita mielessä kun kassit ja pussit.
kun en varmuudella erota kenenkään käsilaukun hintaa.Mun silmässä H&M tai Anttilan käsilaukku on samannäköinen kuin nämä chanelit,vuittonit yms.
Mistä sen tietää onko vastaantulijan laukku maksanut 14€ kirppiksellä vai 2400€ lentokentällä.???
No en,voin yhtä hyvin ostaa myös kallin merkkilaukun..en vaan vielä löytänyt sitä sopivaa johon ihastuisin.Suomen valikoimat kun ovat aika surkeat.mutta ihmiset jotka käyttävät merkkivaatteita eivät huuda siitä joka paikassa vai se on tavallinen vaatekappalle tak asuste joka on vaan laadukkampi.olen varman sitä mieltä että kaikki ovat sinulle niin kateellisia? Miksi pitäis olla,jokainen boi yhtä hyvin ostaa samanlaisen jos ei heti käteisellä niin luotsilalla.tosi noloa jos olet vielä ostannut laukun vanhempien rahoilla ja huudat nyt täällä niin ylpeänä.mieti endin kuinka paljon vanhemmat ovat tehneet työtunteja sun laukun eteen..en ymmärrä näitä nuoria jotka pyytävät vanhemmilta näitä merkkivaatteita kun haluavat näyttää rikkailta.jos on vara ostaa, mutta jos ei niin tyydy siihen mihin sulla on sillä hetkellä raha
maksoit?