Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää järkyttää teitä. Mulla on jouluastiston lisäksi.

Vierailija
29.11.2011 |

Myös viini-, snapsi- ja kuohuviinilasit jouluiset.

Kaiken lisäksi monta eri kokoista jouluisella kuviolla olevaa tarjouluastiaa.

Parinkymmenen vuoden aikana hankittua.

t. Rakkaudesta jouluun

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivahan tuo varmaan on, vaikkei minulla ole ollutkaan intoa eikä oikein tilaakaan kerätä samalla lailla. Hauskaa joulun valmistelua ja ihanaa joulua sinulle ja rakkaillesi.

Vierailija
2/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron sulle salaisuuden, mä vihaan joulua, hössötystä, astiastoja ja turhanpäiväisiä lahjoja.

Mutta nauti sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon juhla-astioita, erikseen esim puna-valkoviinilasit, vesilasit, liköörilasit, snapsilasit, kuohuviinilasit, whiskylasit, viinikarahveja kolme erilaista, hopeisia, antiikkisia tarjoiluastioita, kristallisia tarjoiluastioita, kristallisia jäliruokamaljoja jne. Lisäksi meillä on erilaisia hopeisia ottimia jne.

Antiikkia on paljon (lasistossa, ja tarjoiluastioissa), ja esim englantilainen antiikkinen 12 hengen kahviastiasto (vuodelta 1840, arvioitettu antiikkiasiantuntijalla, nimeä en kerro). En uskalla edes laskea näiden yhteenlaskettua rahallista arvoa!

Vierailija
4/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun sitä on harrastanut vuosien ja vuosien ajan, kertyy sitä pakostikin pienistäkin ostoista melkoinen määrä.

Kaunis kattaus on mulle intohimoinen asia, on ihanaa mennä juhlapöytään, jossa on todella kaunis kattaus, kukkaasetelmineen. Varsinkin kun oma mies on gourmetkokki, on tosi kiva viettää läheisten ja kavereiden kanssa iltoja, ja syödä herkullista gourmetruokaa ihanan kattauksen kera!!

Antaa toisten iloita tällaisista asioista, se ei ole keneltäkään toiselta pois!! Toiset eivät niin välitä, kaikkien ei tarvitse tykätä samoista asioista.

Ja toisekseen vintage/antiikkiastioiden keräily, ei kuluta luontoa, koska ostat sen jo käytetyn tavaran, eli uustuotantoa ei tapahdu. Sorry antiikinvihaajat, mutta se on egologinen tapa ostaa astioita!!

Vierailija
5/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä astiafriikkikään, niin kiinnostaa, minkälainen on jouluinen kuohuviinilasi? Punainen jalka?

Vierailija
6/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluinen kuohuviinilasi: Muutoin ihan perus kirkas se juomaosa. Jalka on sellainen missä on punainen tonttu. Toinen käsi ylhäällä ja se käsi ikäänkuin pitää sitä lasiosaa.

Samaa sarjaa koko lasisetti.

t. ap

Vierailija
7/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluinen kuohuviinilasi: Muutoin ihan perus kirkas se juomaosa. Jalka on sellainen missä on punainen tonttu. Toinen käsi ylhäällä ja se käsi ikäänkuin pitää sitä lasiosaa.

t. ap

tyylikäs "kirkas lasiosa verenpunaisella lasijalalla" olis tyylikästä, tonttulasi taas ei... mut kukin tyylillään, niinhän se on.

Vierailija
8/8 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

tyylikäs "kirkas lasiosa verenpunaisella lasijalalla" olis tyylikästä, tonttulasi taas ei... mut kukin tyylillään, niinhän se on.

Ja olen tässä vuosien saatossa nähnyt yhtä jso toista jouluista viinilasia tontuila ja ilman.